RC Heli Legeno (Gok de Avian Courir)

Toch even dit.. Uiteraard zijn er wel helikopters ontworpen voor film en fotografie..

Align heeft zijn grootste model niet voor niets " de trex 800/trekker" genoemd..

54.jpg

53894_421837634537213_1208399981_o.jpg

Zal met een moderne fbl stabilisatie erop in combinatie met een echt wel grote rotordiameter zeker ook zeer mooie stabiele beelden kunnen maken.

Dit was uiteraard voor het multicopter tijdperk vooral een interessante heli voor (professioneel) filmen.

deze tijden nu is hij toch zeker in de versie van camera-heli stilletjes in een vergeethoekje aan het verdwijnen..

Paar nadelen ook wel..

Ding kost een hele hoop geld.
(denk dat zen batterijen alleen al de prijs van een multicopter benaderen)

Ermee wild vliegen gaat zeker niet overal geapprecieerd worden.

Loopt het mis met deze size heli veranderd hij (letterlijk) in een dodelijk iets, krachten op de rotorbladen zijn aanzienlijk.

en.. moest zo een afgerichte zeearend deze uit de lucht willen plukken.. dan gaat het (helaas) game over zijn voor de arme vogel.

dus kortweg:

filmen/fotografie : multicopter
leuk/uitdaging/mooi : helicopter
africhten/verzorgen: roofvogel

:)

Laatst bewerkt:
Ben erg benieuwd hoe de Topicstarter zijn keuze straks gaat invullen.
We gaan het vast wel horen tzt.
Hoop dat hij wel de machine naar smaak krijgt maar gaat vast goed komen want de meneer weet wel wat hij wil vermoed ik.
Vr Gr E

hallo allemaal wie gereageerd hebben.

na flink lang zoeken en bellen heb ik toch een website gevonden waar ik mijn RC heli kan herstellen (de onderdelen) voor een best redelijke prijs, tevens heb ik nu een en ander website bezocht en ook eens de shop weer lastig gevallen met wat informatie, een Drone hebben ze mogelijk sneller liggen om bijvoorbeeld de cam wie ik nu heb er op te zetten met wat onderdelen, tevens kan ik hiermee de kracht in een drone ook beter verdelen (Quad Copter of zelfs nog zwaarder) dat kan je dan na eigen wens invullen is me verteld.

erg bedankt al voor het reageren, ben momenteel wachtende op mn onderdelen (levertijd zijn ongeveer 6 week helaas) maar dan heb ik wel wat nodig is om mn Aviant weer 100% te krijgen, ben verder langs de sporthal geweest hier en heb op de Woensdag avond/zaterdag avond toestemming om in een volle zaal (grote van zaalvoetbal) te vliegen met mn Aviant.

Back