Rc-heli-schop funfly weekend.

Discussie in 'meeting algemeen' gestart door de oude, 8 jan 2012.

  1. Wim Parmentier

    Wim Parmentier

    Lid geworden:
    3 mei 2005
    Berichten:
    110
    Locatie:
    De Meern
    Ik ben er ook klaar voor. Tot vrijdag.
     
  2. 666yeti666

    666yeti666

    Lid geworden:
    22 jul 2004
    Berichten:
    3.871
    Locatie:
    Nijmegen
    Ik kom zondag ook vliegen.
    @ arie: is er 220v aanwezig ?

    Bas
     
  3. Volunteer

    Volunteer

    Lid geworden:
    17 dec 2008
    Berichten:
    525
    Locatie:
    Belgium / Limburg
    Ik kan spijtig genoeg niet want zit momenteel op de nato tigermeet in Orland Noorwegen met onze f-16's. Hopelijk tot op een andere meeting.
     
  4. de oude

    de oude

    Lid geworden:
    9 okt 2009
    Berichten:
    311
    Locatie:
    noord limburg
    Hoi Bas.
    Er is 220 aanwezig dus geen punt.
    Gr Arie
     
  5. de oude

    de oude

    Lid geworden:
    9 okt 2009
    Berichten:
    311
    Locatie:
    noord limburg
    Hallo Heli vrienden.
    Ik krijg nog regelmatig vragen over het melden dat je komt en dat het niet werkt.
    Het aanmelden kan alleen nog via het forum of via een pb de aanmeld site die we hadden was voor de funwedstrijd bedoeld maar die is er niet.
    Maar het kan zijn dat we toch iets leuks gaan doen op de zondag er waren mensen met een leuk idee.
    We gaan kijken of we er iets mee kunnen.
    Verder kan ik mee delen dat het uitstekend vliegweer gaat worden volgens de kenners niet te warm en droog :cool:.
    We zien jullie dit weekend.
    De organisatie Joan Arie
     
  6. Tiger2

    Tiger2

    Lid geworden:
    31 aug 2006
    Berichten:
    354
  7. 666yeti666

    666yeti666

    Lid geworden:
    22 jul 2004
    Berichten:
    3.871
    Locatie:
    Nijmegen
    Vandaag was inderdaad erg slecht weer, desondanks toch gegaan en na 15uur gevlogen, samen met 3 anderen, waaronder Walter.
    Het was kort maar krachtig zal ik maar zeggen.
    Hopelijk volgende keer beter weer ...

    Bas
     
  8. wrobijns

    wrobijns

    Lid geworden:
    13 apr 2004
    Berichten:
    3.687
    Locatie:
    Swalmen
    Yep, prut weer.
    Volgens buienradar zou het droog zijn om ongeveer 14:00.
    Maar dat was pas na 15:00 en er hing nog een fijne nadruppel "mist".

    Toch nog zelf 3 vluchtjes gemaakt maar toen vond ik het wel welletjes en te koud worden.
    Maar toch leuk dat we even zijn kunnen komen kijken.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2012
  9. Haagse Helicopter Vlieger

    Haagse Helicopter Vlieger

    Lid geworden:
    13 mrt 2011
    Berichten:
    46
    Was zaterdag perfect geregeld door o.a. Arie. Erg mooi vliegweer, ruimte genoeg. Die jongens in Horst hebben de zaakjes wel voor elkaar daar op het veld. 220V op het veld zelf, clubgebouw met toiletten, douche en zelfs internet. BBQ was gezellig en ook nog mooie demo's gezien met een pulsejet met een snelheid van ca. 600 km/h. Het vrije vliegen was tot in de late uurtjes mogelijk. Zeker voor herhaling vatbaar. G. vanuit Den Haag.
     
  10. de oude

    de oude

    Lid geworden:
    9 okt 2009
    Berichten:
    311
    Locatie:
    noord limburg
    Het weekend zit er weer op en ondanks het slechte weer van zondag heeft een ieder het naar de zin gehad.
    Er is op zaterdag behoorlijk veel gevlogen door heli s en een aantal vliegtuigen van de club.
    Er is zelfs nacht gevlogen door een aantal gasten op kleine schaal maar het begin is er.
    Wij van de organisatie kunnen toch terug kijken op een geslaagd weekend.
    Dan willen we de club leden van Apollo 68 en alle gasten hartelijk bedanken voor de hulp en opkomst.
    Hopelijk tot volgend jaar en wederom het eerste weekend van juni.
    Gr Joan en Arie
     
  11. STRATUS

    STRATUS

    Lid geworden:
    28 nov 2006
    Berichten:
    1.556
    Locatie:
    Limburg Dilsen - Stokkem - BELGIË
    Hei hei ,

    Ik was er enkel zaterdag , maar het was TOP , weer nieuwe mensen leren kennen ,
    weer nieuwe dingen gezien , de PULSE JET was gewoon de MAX ...
    Dus het was jammer dat het zondag zo een prutweer was , anders was ik zeker weer afgekomen ..

    Maar het was TOF ... een dikke pluim aan de organisatie .. ;-)

    Grtz
    Ron
     
  12. raptor 101

    raptor 101

    Lid geworden:
    16 okt 2005
    Berichten:
    23
    Locatie:
    Katwijk aan zee
    rc helishop funfly

    Nou ook wij zijn zeer tevreden en voldaan van dit geweldige weekend. Op vrijdagmiddag aangekomen, tent en partytent opgezet en stereo en bose boxen plus feestverlichting opgehangen en nog even gevlogen, rond twaalf uur s'avonds maar even de speciaal voor dit weekend gemaakte funjet met ledverlichting opgegooid en een 4 tal vluchten gemaakt. Zaterdag zeer uitmuntend weer gehad en een iets mindere opkomst dan vorig jaar i.v.m nog een clubevenement in de buurt zelf een aantal vluchten gemaakt met heli's en funjets. De rest van de dag heerlijk genoten van div. zeer mooie schaalvluchten en ander vliegend spul, s'avonds weer de funjet opgegooid en ook weer lekker gevlogen. Zondagochtend mijn neefje uit zijn tent naar buiten zien drijven op zijn luchtbedje. Waarnaar wij hadden besloten om helaas eerder te vertrekken door het slechte weer. MAAR HOE DAN OOK EEN GEWELDIG WEEKEND GEHAD. Wij willen daarom Arie en de club hartelijk bedanken voor dit zeer goed georganiseerde weekend en hopen op een zeer grote opkomst volgend jaar in het eerste weekend van Juni. Dus clubs uit de buurt organiseer nou niks in dit weekend en kom naar Horst, dan kun je eens meemaken hoe gezellig het hier altijd is.

    Arie en de Club Hartelijk bedankt en een dikke pluim van ons aan jullie en tot volgend jaar.
     
  13. Heliverslaafde

    Heliverslaafde

    Lid geworden:
    15 jun 2012
    Berichten:
    2
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  14. de oude

    de oude

    Lid geworden:
    9 okt 2009
    Berichten:
    311
    Locatie:
    noord limburg
    Wij doen het zonder video en van vrijdag tot zondag ;)
     

Deel Deze Pagina