RC heli vereniging in Arnhem gezocht

• Topicstarter Topicstarter MWW1977
  • Startdatum Startdatum
M

MWW1977

Guest
Hallo mensen,

heb gister mijn eerste rc heli CP gekocht...2e hands...(ben dus een newbie op het gebied van RC heli's). Het is de Honey Bee King 2. Een leuk ding. Heb voorheen een infra rood heli gehad van Picoo. Elk leuk en dat heeft me er toe gezet dat ik mijn eerste CP heli kocht. Maar nu ben ik een beetje opzoek naar een vereniging waar ik van andere mensen meer kan leren.....behalve dan op dit forum :D

Nu heb ik wat zitten zoeken in de google-o-matic, maar ik kan niet snel wat vinden. Wie weet er een leuke club in of om Arnhem waarbij ik me zou kunnen aansluiten?

En weet iemand een goede site waarop je de mechanica en werking van een RC heli goed kan bestuderen?

Met vriendelijke groeten,
Mike

Hoi Michael,

bedankt voor je reactie!
Zal eens gaan neuzen op hun site. Is idd niet ver van waar ik woon!
Wel eens waar woon ik aan de Drielse (zuid-westen) kant van Arnhem, maar met de auto is het best te doen!

groeten Mike

Hoi Mike,

Ik ben zelf al jaren lid van de Arnhemse Luchtvaartclub, en daar vliegen inmiddels een paar mensen met HoneyBee FP's rond. We hebben dus nog niet zo veel ervaring in huis, maar we hebben wel de beschikking over een gymzaal om te oefenen.
Als je interesse hebt hoor ik graag van je.

Groeten,
Guido

Back