Goeden avond beste medehobbyiisten.
Wij hebben een hel(i) van revell gekocht.
Het wil niet lukken ermee.
Ik heb ,m een aantal maal geladen met de bijbehorende laadstekker en die Word dan aangesloten op een USB lader.in beschrijving staat lader van 0,5 ampere.
Heb lader gecheckt en die is ook 0,5.
Het probleem lijkt dat er niet veel prik in de heli accu komt.
Hij wil niet omhoog en lijkt power te missen. Hoe zou dit nou toch komen.
Alles is gloednieuw maar ik krijg het niet voor elkaar.
Weet iemand waar de kneep zit.
Ik had nog zitten denken dat ik de aan /uit schakelaar tijdens laden aan moet gaan zetten maar ja dat heeft denk geen zin omdat die stroom volgens mij niets met die aan uit schakelaar te maken heeft.
Oké het is geen super ding die jullie hebben maar hij zou op zijn minst toch de lucht in moeten kunnen.hij wil dat niet doen.alles werkt verder wel.
Hoop op jullie hulp want krijg ,m niet in orde zelf.
Grt tom
Wij hebben een hel(i) van revell gekocht.
Het wil niet lukken ermee.
Ik heb ,m een aantal maal geladen met de bijbehorende laadstekker en die Word dan aangesloten op een USB lader.in beschrijving staat lader van 0,5 ampere.
Heb lader gecheckt en die is ook 0,5.
Het probleem lijkt dat er niet veel prik in de heli accu komt.
Hij wil niet omhoog en lijkt power te missen. Hoe zou dit nou toch komen.
Alles is gloednieuw maar ik krijg het niet voor elkaar.
Weet iemand waar de kneep zit.
Ik had nog zitten denken dat ik de aan /uit schakelaar tijdens laden aan moet gaan zetten maar ja dat heeft denk geen zin omdat die stroom volgens mij niets met die aan uit schakelaar te maken heeft.
Oké het is geen super ding die jullie hebben maar hij zou op zijn minst toch de lucht in moeten kunnen.hij wil dat niet doen.alles werkt verder wel.
Hoop op jullie hulp want krijg ,m niet in orde zelf.
Grt tom