RC hobby online goede winkel voor df?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ik wil ook een dragon fly gaan kopen en wou deze eerst bestellen bij rcstore in groningen alleen ik zie nu op marktplaats een advertentie van deze winkel en deze winkel zit in beuningen, en daar fiets ik zowat elke dag langs als ik naar school fiets!
Nu mijn vragen :

Welke van de tig dragenfly's die ze daar hebben moet ik nemen?
Is deze winkel betrouwbaar?
Waar zou jij voor kiezen: RCstore of RC hobby online?
zijn de dragonfly's van RC store en RC hobbu het zelfde want het kapje ziet er anders uit?

Alvast bedankt

Hey,
ik heb geen ervaring met die winkels enigste wat ik wel weet www.rcstore.nl
is betrouwbaar :lol:
hoop dat je hier wat aan heb.
ps ik weet niet voor wat je moet gaan alleen dat rcstore betrouwbaar is

ik zou m gewoon bestellen, krijg je hem thuis.
rcstore is betrouwbaar, omdat bij mij het motortje al bij zat, want die er eerst op zat was kapot.(nee, hoorde niet bij crashset) :P

Ik zou kiezen voor RC hobby online,

Zoals je zelf zegt je fietst er iedere dag langs dus als je onderdelen wilt hebben of persoonlijk advies dan is dat lekker dicht bij. Ook kan je dan met de heli zelf langs gaan.

Robbert

Ja maar de spare parts zijn ook 2 keer zo duur :cry: .
Dusss met mijn zakgeld gaat dat op de lange termijn wel tegen zitten , ik moet het een beetje afwegen verzendkosten/duurder

Maar heeft er iemand ervaring met de dragonfly'sdie daar worden aangeboden?

heel veel animo heeft ze dragon uit saldeburen .
en de hamvraag is wil je steeds een deel van je zakgeld investeren ?
of de winkels betrouwbaar zijn heb niks met je overwegingen te maken ?

tja met vragen over de df uit sebaldeburen ben ik hier natuurlijk wel beter af.
Het wordt nu wel moeilijk voor mij om te kiezen tussen dichtbij en goedkoop en bekent.
Maar passen de onderdelen van de Df uit sebaldeburen ook op de DF van beuningen?

Volgens mij heeft RcHobby-Online zijn prijzen verlaagd heb dit gezien op marktplaats en site :lol: :lol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back