RC Indoor TRUCKERS - Berkel en Rodenrijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met Piet op je meeting moet je opassen. Die
veroorzaakt vreemde weersomstandigheden :D :D :D

orkaan.jpg

Met Piet op je meeting moet je opassen. Die
veroorzaakt vreemde weersomstandigheden :D :D :D

orkaan.jpg

We hebben allemaal moeten leren sturen toch.....hihi :rolleyes:

@Allemaal, wat de merken trucks betreft is IEDER model wel kom, Tamiya, Wedico, eigenbouw :tank: , als het maar genoeg heeft aan een rijbaan met rij-stroken van 25cm breed. De gezelligheid, en het onderlinge rij plezier, en uitwisseling van bouw kennis, staat bij ons voorop.

Vanavand heb ik overleg met Frans Wiggers m.b.t. de locatie Zoetermeer, dus daarover later meer...

Helaas heeft Cor deze windhoos veroorzaakt terwijl mijn truck geparkeerd stond !!! :( :( :(

Hier zijn foto's van, maar die laat Cor niet zien, hahahaha ! :cool: :)

Locatie Zoetermeer is van de baan

Hallo allemaal, gisterenavond nog met Frans het plan van aanpak besproken over de locatie, echter vanmorgen een berichtje ontvangen dat de gemeente heeft besloten om over te gaan tot sloop.:(:(:(

De rijdagen zullen dan ook voorlopig in Poortwerk te Berkel plaatsvinden, datum en tijd volgt nog..:rolleyes:

Inderdaat het is niet anders het zag er allemaal goed uit in vorige gesprekken
met des betreffende personen.

Alleen als de gemente/verhuurder andere plannen hebben gemaakt
dan kan ik alleen maar zeggen jammer.

we hadden echt mooie plannen voor deze lokatie.

maar we blijven weer zoeken naar een alternatief
want het moet toch mogelijk zijn om deze mooie plannen uit te werken

zo als bas al zij voorlopig Berkel en de rest horen jullie nog

Dat is hartstikke jammer frans en bas... Misschien kunnen jullie in overleg met gemeente voor een ander alternatief ? misschien als jullie het ook uitleggen aan hun dat ze wel zeggen van ja dit of dat.. je weet het maar nooit!, Veel succes toegewenst,

Dat is echt jammer zeg. Is er niet ergens antikraak iets te regelen? Ik weet dat dat in Den Haag nog wel eens gebeurd.

Tuurlijk er is genoeg alleen de prijs die je er voor moet betalen
is gewoon niet normaal.
Deze ruimte konden we voor bijna niets krijgen.
omdat er een huurder was die de ruimte overhad.

maar we blijven zoeken

Rijdagen bij Poortwerk in 2014

Hallo Allemaal,

Ik heb vandaag bij het management van Poortwerk groen licht gekregen :Dvoor een zaterdag in de maanden: Jan, Mrt, Mei, Jul, Sep, Nov 2014.

Ik zal komende week de datums prikken, ik denk daarbij aan de laatste zaterdag van de maand. Als jullie nog datums weten waarop het beslist NIET KAN i.v.m een ander evenement laat het mij dan even weten. :pc:(Goes en Leuven, en Dortmund vallen er al buiten)

Voor januari wil ik zaterdag de 25e als openingsrijdag voor 2014 boeken. zoals gebruikelijk laat via dit medium even weten of je komt j/n.:rolleyes:

Jammer van de locatie die niet door ging bas, was temooi om waar te zijn. De 25ste moet ik ook wel kunnen denk zal wel weer in de middag komen ivm werk zoals gewoonlijk

Adres en Openingstijden

Hallo Truckers, ik kom op de 25 januari, weet alleen het adres niet.

Groet, Mattie

Hallo Mattie,

Wat de adres en openingstijden gegevens, deze krijg je een dag of 2 van tevoren via een PB gemaild. Het is wel belangrijk dat je even doorgeeft op welke freq. je rijdt, dit voor de veiligheid van je truck, maar zeker ook die van anderen.

Spreek je later....

hoi bas eindelijk kan ik een keer meerijden ik heb alleen 40mhz kanaal 58 dacht ik gr jan
p.s. ik heb nog een vriend die heeft nog een pand als opslag ruimte dat is was een grote auto zaak ik ga even een babbeltje met hem maken je weet nooit niet dan gr.jan

Mooi Bas !

hierbij uiteraard weer deelnamen van onze zijde :)

we rijden 2.4 ghz , de trechter die ik bouw is nog niet af , ook nog niet naar het zin dus die blijft thuis.

het tankstation gaat mee en net als de vorige keer een loods met aanverwante artikelen , en niet te vergeten mijn trucks

groet ivar

https://www.facebook.com/rctrucks.trucks

Graag willen me pa en ik ook komen rijden met de Mercedes en MAN en nog andere trucks.

We rijden beide met 2,4

Foto550-CY8GQJJX.jpg

Groetjes Marcel

Ik zou niet te veel trucks meenemen.. (actros) want het is een kleine ruimte en hoe meer er komen hoe weinig ruimte er over blijft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back