RC Indoor TRUCKERS - Berkel en Rodenrijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er super gaaf uit hoor Frans.

Word het toch tijd dat ik me semi-dieplader ga afmaken :rolling:

Foto550-PLVYULBQ.jpg

is er al bekend wanneer er weer gereden gaat worden in Berkel ??

2e rijdag 2014 te Berkel en Rodenrijs

Hallo RC indoor TRUCKERS,

De 2e rijdag zit er aan te komen, maar gezien mijn volle agenda zal het niet maart maar APRIL worden. Frans en ik zijn nog even aan het checken welke datum we daarvoor prikken. Ik denk dat het de 19e of de 26e APRIL zal worden, maar definitief komen we hier snel op terug.

rijdag

Hallo Bas.20 en 21 april hebben de asfalt rockers rijdagen in Venhuizen.Weet niet of het wat uit maakt.Ik denk 26 april het gunstigste is.
gr.adrie

@ adrie dat is correct dan zijn we bij de oldtimer dagen 20 en 21 april

en 26 april is koningsdag

er zullen op deze datum door div verenigingen wat georganiseerd worden

misschien 12 april een leuke datum

Ik wil niet lastig zijn,maar ik weet niet of er veel naar Dordmund gaan op 12 april.Ik ga al op 11 april,maar???Moeilijke maand april.

Laatst bewerkt:
kies maar een datum en ik kan pas die vrijdag ervoor zeggen of ik moet werken of niet :D
koningsdag ben ik er zoiezo niet

Had gemeld dat het mij niet uitmaakte 19 of 26 April.

De voorkeur gaat toch uit naar 19 April.

26 April is er namelijk ook een Meeting van mijn club.

Wil heeeeeeel graag er bij zijn in Berkel en Rodenrijs. :D :D :D

2e rijdag te Berkel en Rodenrijs

Hallo RC indoor TRUCKERS,

Pfffff...... 't valt niet mee, maar zoals het er nu naar uitziet zal ook de maand April het niet worden. Frans en ik kijken of er dan in mei een datum te prikken is. Spreek jullie later....

Maand mei zou opzich wel mooi zijn , komt met mijn huidige werk beter uit ;) alleen 24 mei is voor mij geen optie

We houden jullie datum in de gaten en mocht er hulp geboden zijn met opbouw tegen die tijd laat het maar weten.

Groet Ivar

Van Highline naar Topline

Hallo RCindoorTRUCKERS,

Ik had nog een Scania kap over en heb daar zelf een Topline kap van gemaakt. De Highline kap heb ik 2cm verhoogd met multriplex tussen ringen en deze rondom beplakt met ABS stroken. Tevens gelijk een lichtkap ingebouwd.

full

De oude naast de nieuwe kap

full

De nieuwe HIGHLINE kap met ingebouwde lichtbak

full

De achterzijde heb ik dichtgemaakt, deze worden voorzien van 5 lichten en 2 werklichten.

full

Ik wil nog een breed zonnescherm maken, heeft iemand een goed voorbeeld voor me.

full

Wordt vervolgd.:rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Die Bruder mannen boffen maar weer dat ze in een mooie truck mogen zitten :D

Dank je Cor, even een kleine update:

full

1) Nieuwe gril gemaakt
2) Zwaailampen op dak
3) Verkerk Airco
4) Testje lichtbak opschrift
5) Testje schijnwerpers Verkerk wil deze wat breder maken

Ik denk hem komende week te spuiten, en werk er naar toe om hem voor de rijdag in Mei gereed te hebben. Dit weekend nog even naar Dortmund kijk of ik daar nog een mooie dakbeugel met 5 lampen kan vinden voor een mooi beursprijsje.

Spreek je later......

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back