RC Indoor TRUCKERS - Berkel en Rodenrijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
BESLOTEN rijdagen RC Indoor TRUCKERS

Hallo Allemaal,

Gezien het besloten karakter van onze rijdagen wil ik iedereen vragen zorgvuldig met de locatie gegevens om te gaan.

Ik heb met de manager van de locatie afgesproken er GEEN grootschalig :rolleyes:gebeuren van te maken met bezoekers.

Natuurlijk is wel wel mogelijk om eens te komen kijken, maar laat die persoon dan mij een ;) PB-tje sturen ivm uitwisseling van adres gegevens.

Graag jullie welgemeende en goedbedoelde medewerking hier voor.

01. Bas v Driel
02. Frans Wiggers
03. Apollo
04. Cor Bakker
05. Actros
06. Vader van Actros
07. QMarverik
08. Jeroenz
09. Superstock
10. Willem/vwforum
11. Benjamin/volvoben
12. Subieprins (Ivar Prins) 2.4ghz
13. Adrie van Gerwen
14. Rick Dumoulin
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Zo weer FF bezig geweest voor de baan

de bochten staan in de zwarte lak.........

Foto550-PGOWYBMF.jpg

Foto550-SLJVKPMX.jpg

als het droog is gaat er een groene rand langs van 10cm zowel buiten als binnen rand.

en van de week gaat de rotonde in de lak.

Adrie ik heb geen last van je , en ja men leest nu eenmaal hede ten dagen niet /slecht , en ja we willen alles voor gekauwd krijgen mee eens .

ondanks dat proberen we toch de mens op een Positieve manier te helpen niet waar ...

Ik zat fout met het adres en heb ik recht gezet maar dat had mij ook via pb bericht mogen worden geen probleem ....

Als de moderator de overige adres vermeldingen in dit topic zou willen verwijderen ben ik hem dankbaar !

Groet Ivar

Hallo Ivar en Adrie,

Ik ga en ben uitgegaan van jullie goede bedoelingen, en vindt het te zwaar om van fout te spreken. Ik heb de moderator ook gevraag om de adresgegevens te verwijderen, en daarmee is wat mij betreft de zaak gesloten.

Ik hoop dat jullie wel de 10e mei weer van de partij zijn, spreek jullie later.....:rolleyes:

Ziet er goed uit frans weer iets aan passing op de baan

Ben het helemaal met je eens Jeroen, ik ben vorige week nog even bij Frans thuis geweest en hij heeft mij de mooie bochten ook laten zien. Zoals de planning er nu voorstaat zullen we vanaf 10e mei op elke hoek perfect de bocht door kunnen rijden. Je ziet maar weer dat we met goede samenwerking er een mooie baan tot stand gaat komen voor de toekomst.

Wat de bebouwing betreft zijn er enkele modeltruckers druk in de weer met passende projecten. Zelf heb ik een trechter gemaakt zodat we de kiepers goed van lading kunnen voorzien.

Mijn Scania ombouw van Highline naar Topline schiet ook al aardig op, afgelopen weekend de kap opnieuw gespoten, en ben nu druk met de afbouw c.q. afwerking.

Spreek jullie later....

Hallo Allemaal,

Gezien het besloten karakter van onze rijdagen wil ik iedereen vragen zorgvuldig met de locatie gegevens om te gaan.

Ik heb met de manager van de locatie afgesproken er GEEN grootschalig :rolleyes:gebeuren van te maken met bezoekers.

Natuurlijk is wel wel mogelijk om eens te komen kijken, maar laat die persoon dan mij een ;) PB-tje sturen ivm uitwisseling van adres gegevens.

Graag jullie welgemeende en goedbedoelde medewerking hier voor.

Hallo,

Sorry voor alle commoties die ik heb los gemaakt, dat was helemaal niet mijn bedoeling geweest.
Maar je zegt dat de persoon jou een PB kan sturen, dat heb ik gedaan op 26 april. maar daar heb ik ook nog geen antwoord op gehad:confused:helaas

Ik ben gewoon geintresseerd in de RC_Modeltrucks en wil graag weten wat er allemaal mogelijk is. En berkel en Rodenrijs is redelijk bij mij in de buurt, dus vandaar dat ik graag wilde weten waar en wanneer dit plaats vindt, zodat ik eventueel wilde komen kijken.
En om nu ruim 430 berichten terug te gaan lezen over hoe en wat daar heb ik weinig zin, (ik heb wel een deel terug lezen maar daar kon ik niet de juiste informatie terug vinden) vandaar mijn vraag in het openbaar.

Soms vindt ik het jammer dat mensen zo met elkaar omgaan, maar als je dan op deze manier in een hoek wordt gedrukt, dan vervaagd de intresse wel een beetje in een bepaald hobby. beetje jammer.

Ik denk altijd maar hoe meer zielen hoe meer vreugd en des te gezelliger kan het zijn om van elkaar te leren. Maar op deze manier lukt dat niet.

Mvg Richard Driessen

Hallo RC Indoor Truckers,

Frans en ik hebben weer een datum geprikt en op Zaterdag 10 mei 2014 staat er weer een gezellige rijdag :tank:van de RC Indoor Truckers geplant.

Iedereen die zich via dit forum aanmeld krijg een paar dagen vooraf een PB met de adresgegevens.

Spreek jullie later
[mod]

Posting naar boven verplaatst !

Topic opgeschoond op verzoek van de maker va dit topic

[/mod]

De baan word langzaam aan goed gevuld :) , met de tijd mischien stukje gang er bij pakken ?als parkeer ruimte ?

We hebben er in ieder geval zin in effe de zinnen verzetten :)

Groet ivar

De Scania Topline gespoten

Hallo Allemaal,

De Scania Topline kap staat in de kleur.

full

Ben druk met de aankleding, daklampen, zwaailichten, binnenverlichting, achterop-toplichten. Ook een nieuwe brede zonneklep gemaakt van messing, met verlichting erin.
Kortom 10e mei moet gek lopen als hij er dan niet bij is.

full

Spreek jullie later..

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back