RC Indoor TRUCKERS - Berkel en Rodenrijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uitnodiging verstuurd.

Zojuist heb ik alle rijders een uitnodiging voor as zaterdag middels een PB-tje gestuurd. We zijn met een kleine 15 man, dus lekker druk.
Spreek jullie later

Hoi bas.

Benjamin en ik slaan deze rij dag over.
Tot de volgende rij dag zijn we er weer bij.

Groeten Willem en benjamin

ik heb ook het proto type bij me van het nieuwe 20ft chassis
en heb het eerste proto model voor verkoop bij me.

interesse in zo'n trailer vraag naar de mogelijkheden.

ook heb ik weer wat kleine 3d print spulletjes bij me voor verkoop

koffie zet apparaat voor op dashboard €3,00
kratje heineken €3,00
schotel onkoppel hendel €4,00
airbar €5,00
schotel afdek plaat €7,50
Kelsa Bakbar €25,00 (gepolijst aluminium)

Helaas las ik te laat deze rijdag anders was ik er vast geweest , ach voordeel er blijft nu genoeg ruimte voor de andere truckers :-) , voor de mannen die gaan rijden veel plezier !!

En Benjamin sterkte met herstel !!

Groetjes ivar

Baan opbouw weer gelukt

Hallo RcIndoorTruckers,

Frans, Cock, Michel en ik zelf hebben vanavond de baan weer opgebouwd. Frans had weer een paar mooie baanstukken meegenomen, die het geheel een perfecte uitstraling geven. Op langer termijn is het de bedoeling om de hele baan uit platen samen te stellen.

Daarover zullen we morgen wat meer vertellen. Zo nu nog even naar bed, morgen weer vroeg dag en veel rij plezier.

Spreek jullie later.

RC Indoor Truckers

Berkel en Rodenrijs Zaterdag 14 Maart 2015

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg

07.jpg

08.jpg

09.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

Mooie foto's en dito film materiaal , de baan word erg mooi zo ! puik werk van de baan bouwers !!

leuk om ook nieuwe trucks er bij te zien rijden , word een mooie afwisseling zo :)

Ik hoop er de volgende ook weer bij te zijn , daar ik weer wat trucks heb wat ik graag wil testen :cool:

Groetjes Ivar

Zal in mei zijn de volgende rijdag
Mits het niet druk is met andere rij dagen
Wand we willen geen collega's in de weg zitten.
Maar tzt staat het hier weer op het forum.

2e geslaagde rijdag 2015

Hallo RC Indoor TRUCKERS,

Het was afgelopen zaterdag weer een gezellige rijdag, er waren 2 nieuwe rijders en die spraken hun lof uit over onze baan. De nieuwe baan stukken, waardoor we makkelijker langs de baan kunnen lopen in de hoeken zijn een groot succes. Na de rijdag heeft Frans enkele opmetingen gedaan en het zal mij niet verbazen als we op de komende rijdag, rond half mei, weer een aantal mooie baan stukken rijker zijn. Ook de rotonde zal worden veranderd, zodat er wat makkelijker rond gegaan kan worden en we in het midden een reclamezuil kunnen neerzetten waarop enkel sponsors hun bijdrage mogen leveren.

Naast het rijden, wat natuurlijk de boventoon zal blijven, is het zeker leuk voor bezoekers als we een mooie aankleding hebben. Ik zou dus ieder van jullie willen vragen om eens te kijken of daaraan een bijdrage geleverd kan worden in de vorm van enkele nieuwe gebouwen. Als kanttekening wil ik wel opmerken dat er zo natuurgetrouw als mogelijk gebouwd moet worden, en het zeker vervoerbaar moet zijn voor eventuele toekomstige demo's.
Dus let op de afwerking, en schaal 1:14. Hou daarbij eventuele garages of loodsen aan de bovenzijde open of doorzichtig, zodat toeschouwers mee kunnen kijken wat erbinnen gebeurt.

We hebben nu een mooi onderkomen, laten we dat koesteren, zodat we langzaam maar gestaagd naar een perfecte rijbaan toegroeien. Daarbij is het dan voor iedereen een mooie gelegenheid om onze trucks te laten bewonderen, en gezamenlijk van gedachten te wisselen op de rijdagen.

Conclusie: Weer een mooie rijdag geweest, en een goed vooruitzicht richting de toekomst. Allemaal bedankt voor jullie bijdrage daarvoor. :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back