2e geslaagde rijdag 2015
Hallo RC Indoor TRUCKERS,
Het was afgelopen zaterdag weer een gezellige rijdag, er waren 2 nieuwe rijders en die spraken hun lof uit over onze baan. De nieuwe baan stukken, waardoor we makkelijker langs de baan kunnen lopen in de hoeken zijn een groot succes. Na de rijdag heeft Frans enkele opmetingen gedaan en het zal mij niet verbazen als we op de komende rijdag, rond half mei, weer een aantal mooie baan stukken rijker zijn. Ook de rotonde zal worden veranderd, zodat er wat makkelijker rond gegaan kan worden en we in het midden een reclamezuil kunnen neerzetten waarop enkel sponsors hun bijdrage mogen leveren.
Naast het rijden, wat natuurlijk de boventoon zal blijven, is het zeker leuk voor bezoekers als we een mooie aankleding hebben. Ik zou dus ieder van jullie willen vragen om eens te kijken of daaraan een bijdrage geleverd kan worden in de vorm van enkele nieuwe gebouwen. Als kanttekening wil ik wel opmerken dat er zo natuurgetrouw als mogelijk gebouwd moet worden, en het zeker vervoerbaar moet zijn voor eventuele toekomstige demo's.
Dus let op de afwerking, en schaal 1:14. Hou daarbij eventuele garages of loodsen aan de bovenzijde open of doorzichtig, zodat toeschouwers mee kunnen kijken wat erbinnen gebeurt.
We hebben nu een mooi onderkomen, laten we dat koesteren, zodat we langzaam maar gestaagd naar een perfecte rijbaan toegroeien. Daarbij is het dan voor iedereen een mooie gelegenheid om onze trucks te laten bewonderen, en gezamenlijk van gedachten te wisselen op de rijdagen.
Conclusie: Weer een mooie rijdag geweest, en een goed vooruitzicht richting de toekomst. Allemaal bedankt voor jullie bijdrage daarvoor.