RC Indoor TRUCKERS - Berkel en Rodenrijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuke rc truck dag gehad :D Bas bedankt !!

Mooie baan met potentie erg gezellig gehad met de andere truckers , weer wat goeie ideeën op gedaan .

De volgende keer zeker weer van de party .

Film materiaal volgt nog :D

Groet ivar

Piet bedankt voor het compliment .

Het was een warme en gezellige dag , lekker gereden

was voor mij alweer 2,5 jaar voor het laatst dat we hadden gereden in t zand noord holland.

Nu mooi naast de deur dus ik hoop op een vervolg en mocht Bas hulp nodig hebben hoor ik dat graag , was erg gast vrij :D

mooi de trucks kunnen laten rijden en ontdekt dat we bij 2 trucks de besturing wat gaan veranderen , de rijdag is een mooi test voor je truck.

Groet Ivar

Het is om gevlogen......wat een fijne rijdag.

Hallo RC Indoor Truckers,

Ik dank jullie allemaal voor de lovende woorden. Het was een zeer gezellige rijdag op mijn nieuwe baan in Berkel en Rodenrijs. De goede tip's voor verbetering van de baan zal ik zeker meenemen voor de volgende keer, want ga er maar vanuit dat we dit zeker nog eens doen dit jaar. Nogmaals bedankt voor jullie komst, en spreek jullie later....:rolleyes:

full
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Moet zeggen aan de hand van de foto en video's, dat het er heel erg goed uit zag.
hoop er volgende keer gewoon bij te kunnen zijn....

:bye:

bas bedankt voor de fijne ochtend helaas moest ik vroeger weg
maar bas ik heb met iemand gesproken hij had een man truck
ik heb met hem gesproken over een stuur vertrager en iets met verlichting van conrad
ik hoop dat deze persoon dit leest want ik wil graag met deze meneer in contact komen om hem om advies te vragen
groetjes jan

Filmpje op YOUTUBE

Hallo :rolleyes:RC Indoor Truckers:rolleyes:,

Wat foto's en een filmpje op Youtube gezet, kijk even mee: [URL="
indoor TRUCKING juli 2013 Berkel en Rodenrijs - YouTube[/URL]

Tot later.....:bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk filmpje bas,en ook leuk om te zien hoe je de rijbanen hebt gemaakt!
Wanneer me werk het toe laat, kom ik graag op de volgende meeting mee rijden!

Mvg jordi

Je heb er een mooi filmpje van gemaakt van de gezellige dag bas

Hallo Jeroen,

Dank je, het was een gezellig dag. Ik heb wat losgemaakt bij enkele rijders, want Ivar en Frans zijn druk aan de slag met gebouwen voor op de baan. Denk hierbij aan een vervoerskist die gelijktijdig gebruikt kan worden voor garage of loods, of nieuwe hoekbochtstukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back