RC Indoor TRUCKERS - Berkel en Rodenrijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo RC Indoor TRUCKERS,

Het is al weer december en ik kom er achter dat de jaren voorbij vliegen, zeker als je zelf ook niet meer de jongste bent. Dus laten we in januari 2016 op de 2e of 3e zaterdag maar weer snel een gezellige rijdag organiseren. Frans, Cock, Michel en ik hebben deze maand eens zitten brainstormen over een nieuwe baan indeling geheel gemaakt van MDF delen van 1x1 meter. Ook zijn er al vele projecten gereed, zoals het logistiek centrum en loods van Cock, de trailer van Frans en Michel, etc. etc.. Kortom genoeg om jullie weer van de laten genieten. De juiste zaterdag krijgen jullie begin 2016 per omgaande van me te horen.

Ook wil ik iedereen gezellige feestdagen wensen, maar zeker ook een voorspoedig en gezond 2016.

Spreek jullie later.

Hey is het mogenlijk om een keer lanks te kommen?
Om te kommen kijken.
en zo ja waar ergens in berkel en rodenrijs

groetjes

Hallo RC Indoor TRUCKERS,

Ik heb een nieuw baanplan gemaakt, gebaseerd op platen van 80x80cm van 4mm MDF. Geschilderd op terpetine basisi in de kleuren grasgroen, asfalt-zwart en steenrood met witte strepen. Het geheel is 8,80 x 5,60 meter en past zeer goed in onze ruimte. We houden voldoen over om rondom te lopen. Kijk even mee:

Nieuwe-baan-2016.jpg

Voor de kosten zal gespaard moeten worden, maar met de vele vrijwilligers moet dat eind 2016 er toch kunnen staan.

Ziet er geweldig uit :-)

Hebben jullie ook al nagedacht/vorderingen over het systeem van betaling bij deelname?

Qmaverick, dat klopt, maar de projectvlakken zijn 160x160 dus daar is ruimte zat. Daar komt nog bij dat deze baan makkelijk is uit te breiden, de praktijk zal dat moeten uitmaken. (stuk je van je trailer afhalen is ook een optie........hihi). Ook heb ik een idee voor de ruimte aan de raam kant te benutten voor parkeren van lange combinaties.
Kortom: genoeg om uit te testen, maar laten we eerst maar eens de baanstukken, 77 stuks, maken. Spreek je later.

Even een nieuw baan plan 2016 gemaakt, hij is 960 x 560 cm., en wat meer grote parkeerplaatsen gemaakt van 160 cm. diep. De projectvakken bestaan uit platen van 80x80 cm. Daarmee ontstaan 3 projectvakken van 160 x 160 cm., en 1 van 60 x 160 cm.

BaanPLAN-2016.jpg

Ben, ik heb al een pb gestuurd dat de plek met mijn naam te klein is voor alle gebouwen etc.
met het verzoek om de grotere vrijeplek.

Wat de indeling betreft, de platen zijn 80x80, dus het is 80x160 of 160x160 cm. Onderling zijn de platen te verleggen, en kan er altijd een aanpassing worden gemaakt passend bij de rijdag en truckers.

Als alles loopt zoals nu zal in de eerste fase alle baan stukken voor rondom worden gemaakt, en het streven is deze op de eerste rijdag gereed te hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back