RC Indoor TRUCKERS - Berkel en Rodenrijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
RC Indoor Truckers - Zaterdag 16 Januari 2016

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg

07.jpg

08.jpg

09.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

29.jpg

30.jpg

31.jpg

32.jpg

Bij deze wil ik iedereen weer bedanken voor een gezellige dag namens Bas en Mij.

We hebben weer een hoop ideeën kunnen uitwisselen met elkaar.
en gaan er in maart dan ook weer voor om het nog weer eens dunnetjes over te doen.

Bas en ik gaan proberen om zo spoedig mogelijk de platen te laten maken zo dat we met het gronden kunnen beginnen.

We hebben met elkaar overwogen om toch voor plaatmaat 80x80 te gaan het waren goeie argumenten
en we hebben alles goed nagemeten en ik ben om, dit is de beste oplossing om zo veel mogelijk baan en projecten te kunnen behouden.

Ook komen we er niet onderuit om een regelement op te zetten.
Daar waar het steeds drukker op de baan word met trucks,
en we dit allemaal in goede banen willen leiden om het iedereen zo veel mogelijk naar het zin te maken.
ook al kan dat natuurlijk nooit helemaal.

Maar we doen ons best.

Namens Bas en Mij tot de volgende keer Truckers.

Hallo RC Indoor TRUCKERS,

Na de laatste rijdag is er een mooi baanplan ontstaan. De totale baan bestaat uit 82 baanplaten van 80x80. Zo is de rijbaan 2x30cm met een grasstrook aan beide zijde van 10cm. De Bochten zijn na overleg en proefrijden c.q. draaien breed genoeg en de radius voldoende. De bedoeling is om op de rijdag van maart2016 deze al rondom te kunnen uitleggen (1e project), daarna zal het midden rij gedeelte en de projectdelen gereed komen medio mei 2016 (2e project).

Nieuwebaan-2016.jpg

zoals je ziet is er voor de parkeerruimte een wijziging gekomen, je kan er nu van 2 rijbanen op en af rijden. Zeker bij lange combinaties is dat een
goede verbetering. Ook zijn er nu 4 projecten van 160x160cm en 1 project van 80-320 ontstaan, zodat ook daarmee voldoende ruimte is per project.

zo te zien kwa rijdag weer een dag rijden gemist , zou leuk zijn als ik er in maart weer bij kan zijn .

Kwa baan op bouw , goed bezig mannen ziet er goed uit .

Grt Ivar

De baandelen zijn binnen, we kunnen starten met gronden aan beide zijde, pffffff...........

Alles haaks zagen 57 stuks 80x80 en 57 stuks 40x80

20160121_145407.jpg

De eerste platen 80x80 op de kar:

20160121_144442.jpg

Zo vandaag de eerste 10 rijplaten aan beide zijden in de witte grondverf gezet, het begin is er... In verband met de droogtijd, kan ik er max 10 stuks per dag doen, dus nog 72 te gaan......HIHI

20160125_150046.jpg

Ziet er goed uit, ben zelf druk bezig nog met de wagens hier, dus maart laten wij hier ook voorbij gaan misschien er na wij ook weer van de partij met nieuw materieel

Morgen weer verder met de nieuwe baan. Alle deel1 rijplaten (rondom+parkeerplaats) staan in de witte grondverf, de belijning heb ik al met potlood aangebracht en zal met maskingtape van 9mm worden overplakt. Dan worden er gelijktijdig de groene en zwarte delen geverft, waarna ik de maskingtape verwijder zodat ook de witte streep zichtbaar is. Ben benieuwd hoe dit uitpakt.

Even nog een foto van een stuk baan dat ik heb uitgelegd voor de maten van de parkeerplaats en projectplaatsen.
20160201_124532.jpg

Het is een mooie baan aan het worden met een goede rij-, project- en parkeer ruimtes en mooie ruime bochten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back