RC Indoor TRUCKERS - Berkel en Rodenrijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer even lucht om door te bouwen haha , maar we houden de datum vrij voorlopig .

ik zal niet me hele truck arsenaal mee nemen , maar wat meer bouwsels , ik hoop dat ik het tankstation dan wat klaar heb ;)

Me maat zal ook van de party zijn , weer een nieuwe trucker er bij :)

Groet Ivar

@bas, helemaal top ik gaat lekker hobbien hier voor een mooie combi. Zodra er wat er op gaat lijken komen er foto's

ik ben ook een rc trucker en zoek ook nog een leuke club regio delft weet iemand wat

RC Indoor Trucking te Berkel en Rodenrijs

ik ben ook een rc trucker en zoek ook nog een leuke club regio delft weet iemand wat

Hallo Ed,

Rond Delft zijn er bij mijn weten maar 2 rij mogelijkheden. 1e is Minitruckers.nl, (vanuit Berkel en Rodenrijs, landelijke rijdagen ALLEEN WEDICO) en als 2e RC Indoor Trucking te Berkel en Rodenrijs TAMIYA en WEDICO.

Aankomende 19e oktober is er weer een rijdag van RC Indoor Trucking. Laat even weten of je wilt komen kennismaken, dan krijg je tegen die tijd een PB-bericht als uitnodiging.

Hier even een update ik heb een ruimte gevonden
welke we mogen gebruiken voor een truck baan.

Deze ruimte is gelegen aan de a12 en makkelijk te bereiken
grote parkeerplaats. (naast Siemens en Shugard)

De ruimte is gelegen op de 3e etage van het oude Brinkers margarine Fabriek (kantoor).

We mogen deze ruimte gebruiken van een air brush spuiter,
welke ook al een aantal model trucks heeft gespoten.

Het is anti kraak maar het ziet er uit dat het niet snel verhuurd word.
en dat we wel een tijd van deze ruimte gebruik kunnen maken.

Ik heb wel afgesproken om dat we de ruimte mogen gebruiken dat we een kleine bijdragen willen vergoeden als we een rijdag hebben.
Maar dat zal in de zelfde trend zijn als nu bij de andere rij dagen van
het modelbouw forum.

we gaan hier binnen kort op verder en dan komen Bas en ik hier op terug
De vorderingen zullen op het forum staan.

mvg Frans

ja er is stroom

als je goed kijkt zie je achterin licht branden
we moeten zelf gewoon bouwlampen neer zetten.

ook zijn er brede vensterbanken waar je aan kunt sleutelen.

p.s. geen verwarming maar we kunnen een warmte kanon huren ofzo

Mooie ruimte , de airbrusher had het met mijn collega ook al overlegd als we wat wilde dat we welkom waren , maar mooi dat jullie het oppakken !

we wachten het af wat de vorderingen zullen worden

groet Ivar

@frans, dan kan ik nog ff verder knutselen aan mijn viaduct...

Heb je misschien meer gegevens van die airbrusher?

Gtrz Remco

Gezond weer terug van vakantie allemaal?

Hallo RC Indoor Truckers,

Even weer een kleine update na de vakanties van ons allemaal. Op dit moment zijn Frans en ik van plan om voor de dagen na 19 oktober een mogelijke vaste stek te krijgen. Frans heeft een mooie ruimte op het oog en er al enkele foto's van gemaakt. Het ziet er volgens mij perfect uit, maar daarover meer op de 19e.

Wat het verwachte aantal rijders betreft zit ik nu op 17 stuks, ik denk dat voor Poortwerk 20 rijders te gelijk het max is. Tevens ben ik benieuwd naar jullie bouwwerken c.q. projecten, laat het even weten wat de status is i.v.m. het inplannen van de ruimte.

Voor rondom de baan heb ik een bredere grasstrook gepland, en als er nog iemand bomen, verkeersborden en dergelijke heeft, neem deze dan mee om de baan te helpen opleuken.

Zelf ben ik druk met een kieptrailer, en hoop deze op tijd rij baar te hebben.

Spreek jullie later....:p

Bas ik ben zeker van de partij. Mijne is nog niet af maar wel rijbaar en flink verder dan vorige keer dat ik bij je was.

Willen de rijders hun naam in het lijstje zetten met frequentie er bij.

01.Bas v Driel 2,4
02.Frans Wiggers 2,4
03.Cock Wiggers 2,4
05.
06.
07.
08.
09.
10.
11.
12.
13.