RC Indoor TRUCKERS - Berkel en Rodenrijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nope ik ben er niet ben op vakantie
Word pas later ben pas 24 ste weer terug en dan nog de baan opknappen

Ik denk beter september
Dan kunnen we daarna weer november doen

Oktober word hem ook niet sta ik op de raï en bij stichting hoogvliegers op de stand bij mack en zwaartransport dag.

Gr frans

Hallo RCindoorTRUCKERS,

Zoals jullie uit bovenstaande kunnen opmaken gaat het in augustus niet lukken en zal het niet eerder dan september worden wanneer we in Berkel weer gaan rijden.
Op welke zaterdag precies kom ik later nog terug. Allemaal nog een fijne vakantie gewenst en tot later.....

RC Indoor Truckers heeft nu ook een Website :)
Wil je de link naar die Website stuur dan een pb.

Laatst bewerkt:
Willem wil je even aangeven welke foto's op welke rijdagen. Ik weet niet precies welke trucks van jouw zijn of van Ben.
Doe dat even via pb.

Ivar het is een website met algemene informatie over de RC Indoor Truckers.
Info voor de deelnemers aan deze vriendenclub.
De inhoud is in samenwerking gemaakt met Bas.

Ben op dit moment weer even met de modelbouw bezig en een jeep-dolly is in de maak voor de lowbed trailer.De foto volgen snel. Ja jongens nog even wachten dat Frans weer terug is van vakantie, hij is de bochten en rotonde aan het repareren.

Hey maar bas heb jij die hoekstukken van die vijverfolie niet meer dan? Want danhad je ook nog gewoon die kunnen gebruiken voor 1 keertje?

Hallo RCindoorTRUCKERS,

Even weer een update tijdens de vakantie periode, ben vorige week in lopik geweest bij NOG HARDER, er stonden weer mooie trucks opgesteld, en het was weer erg druk en gezellig. Heb nog een meccano doos gekocht voor mijn kleinzoon, en natuurlijk ook een beetje voor Opa....hihi.
20150801_115520.jpg

20150801_120126.jpg

20150801_142842.jpg

Sommige special paint's zijn super mooie gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back