RC Indoor TRUCKERS - Berkel en Rodenrijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
"De oprit naar de graanschuur van een vlak stuk voorzien, zodat je met de truck op een recht stuk staat bij het lossen."

Dat is een goede verbetering Bas. Een modeltruck heeft normaliter geen dragbrake die hem vasthoud op een helling :-)

Voor onze 2e rijdag staat zaterdag 26 maart in de planning, zet je naam op onderstaande rijders lijst en je krijgt een week van tevoren een PB-tje.

1) Bas
2) ......
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)

Hallo RC Indoor TRUCKERS,

Ik ben helemaal vergeten dat het weekend van de 26e paasweekend is sorry daarvoor.
Wil de rijdag naar voren halen en op de 12e maart zetten, schrijf je even opnieuw in als je dan komt:

1) Bas
2) Frans
3) Cock
4) Benjamin
5) Willem
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)

Laatst bewerkt:
1) Bas
2) Frans
3) Cock
4) Benjamin
5) Willem
6) Kevin
7) Cor
8) Edu
9) Mark
10) Joel
11) Jan Immerzeel
12) Marcel (smiddags)
13)
14)

1) Bas
2) Frans
3) Cock
4) Benjamin
5) Willem
6) Kevin
7) Cor
8) Edu
9) Mark
10) Joel
11) Jan Immerzeel
12) Marcel (smiddags)
13 )Ivar (subie prins)
14)

Hallo RC Indoor TRUCKERS,

Zoals jullie weten gaan we komende zaterdag de 12 maart voor het eerst rijden op onze nieuwe MDF baan, dit vergt wel een verplichting om absoluut NIET met schoenen op de baan te lopen. Neem slippers mee die je makkelijk uit kan doen als het nodig mocht zijn om de baan op te lopen. Waarom: De baan is past in de verf gezet en zal daardoor makkelijk krassen die blijvend zichtbaar zullen zijn. Ook als je op de baan moet zijn loop dan in het MIDDEN van de plaat, MDF breekt snel en het zou zeker zonde zijn als er stukken gekraakt zijn en later afbreken.

Ik behoud me het recht voor om bij moet willige overtreding van bovenstaande je de deur te wijzen, na verrekening van de schade. Een plaat kost 8 euro, tís maar dat je het weet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back