Hallo RC Indoor TRUCKERS,
Inderdaad, het was weer een hele mooie rij dag zeker op onze nieuwe baan, mooie strakke grasstroken en projectvakken, een rijbaan breedte van 2x30 was ook een verademing. Waren er nog min puntjes, jazeker: 2 bochten in een s na elkaar geeft wat problemen met lange trailercombinaties, maar voor de toekomst zal het in de 4 hoeken een nette 90 gradenbocht zijn, 10cm uit de binnenhoek en dan 60 breed de bocht om. Ook onze nieuwe TruckEasy zal nog een mooi plaatsje in het geheel moeten krijgen, kortom: nog genoeg weer te doen de komende tijd. Wat ik op voorhand wel hierbij wil doen is Cock Wiggers te bedanken voor zijn belangeloze inzet voor 2 volle werkdagen van de afgelopen 5 weken, het was een plezier met hem te werken en ook enkele goede ideeën kwamen goed van pas, Cock Bedankt joh.
Er was ook een ander vervelend probleem op zender gebied, ik zelf en nog 3 anderen hadden last met hen zender tijdens de rij dag, trucks die opeens wegreden, en ontvangers die geen gehoor gaven, motoren die haperden, kortom: Vet probleem dat MOET worden opgelost. Zelf heb ik een oude Modellcraft zender van Conrad die meerder rijdagen kuren had van niet opstarten van de ontvanger, als ik dan naar de keuken liep was het probleem weg. Ik hoorde van Ivar en Joel hetzelfde probleem.
Al de genoemde zenders geven thuis of bij ander clubs GEEN problemen, en zijn nieuw door de eigenaar aangeschaft.
Ik denk ook dat er wat zenders onder onze rijders zijn die niet vanaf nieuw zijn aangeschaft, want als je z'n probleem hebt ga je ermee naar de winkel terug toch..., Ik denk dat het de 2e handjes zijn die bv via marktplaats zijn aangeschaft en waar de huidige eigenaar niet precies weet waarom hij te koop werd aangeboden etc.. Het is voor Frans en mij achteraf niet zomaar op te lossen, dus zullen bij aanvang van de volgende rij dag daar even met iedereen op terugkomen. Moch je op voorhand zelf al een vemoeden hebben dat het jouw zender of zenders zijn, laat het ons even weten. Ik zelf denk dat mijn oude modellcarft zijn beste tijd heeft gehad en zal in Dortmunt een nieuwe aanschaffen.
Nogmaals ALLEMAAL bedankt voor de mooie complimenten en op naar een gezellige volgende rij dag.