RC Indoor TRUCKERS - Berkel en Rodenrijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo RCindoorTRUCKERS,

Even weer een update van de baan vernieuwing. Ik heb de oprit naar de graanschuur nu uit 3 delen gemaakt, daarmee is er een meer vlakkere rijbaan ontstaan en zou je op het midden stuk geen last meer moeten hebben van een vooruit rijdende truck bij het lossen. Ook de graanschuur zelf is onderhanden genomen de losplaats is lager gemaakt zodat je beter met de kipper uitkomt bij het lossen, en ook het vacuüm probleem is verbetert met een nieuwe laadschuif. De eerste volgende rijdag zal in mei plaatsvinden, maar daarover later meer.

20160407_134359.jpg

Een vlake horizontale losplaats zou een goede verbetering zijn.
Mijn Mack kipper sloeg op hol toen hij moest kiepen en tegelijk vasthouden in de achteruit :eek:

Laatst bewerkt:
Vandaag weer even met de aankleding van de baan bezig geweest, 12 bomen gemaakt, en de oprit naar de graanschuur losplaats netjes in de matzwart geverfd. Ook nog even de laadslurf getest en jawel hoor alles werkt perfect. Ook de lantarenpalen voor de 2e keer het gras in de groeneverf gezet.

30 april is een BESLOTEN rijdag, dit ter viering van het 10 jarig bestaan van Poortwerk en omliggende bedrijven. We rijden maar met enkele rijders ivm de vele te verwachte bezoekers. Alle rijders die zijn uitgenodigd hebben van mij reeds bericht ontvangen.

In mei houden we weer de gewone rijdag, daarover later meer. Ik hoop op jullie begrip en spreek je later.

Hallo RCindoorTRUCKERS,
IMG_0146.JPG

Het is al weer een tijdje geleden dat ik jullie wat te melden had, in de maand mie is het er niet van gekomen om een rijdag te organiseren, zodat we nu uitkijken naar de maand juni. Ik moet nog even met wat mede organisatoren een datum prikken maar de gedachten gaan uit naar 2e of 3ed week van juni. Daarover later mee qua inschrijving. Zoals we op de jl demo dag hebben ervaren is een aantal van 15 rijders precies genoeg voor onze baan. Ik zou dan ook graag jullie willen verzoeken om er snel bij te zijn, zodra de inschrijflijst op dit item staat. Spreek jullie later.

BW. inmiddels is er ook een Facebook pagina van de RCindoorTRUCKERS actief daarop kunnen leden (is nl een besloten groep) actief mij genieten van enkele bouwvorderingen van mijzelf, Kevin, en de stichting hoogvliegers.

Op dit moment ben ik druk met de bouw van een Mercedes Actros SLT zwaartransport trekker.

Zaterdag18 Juni 2016 is er weer een rijdag van de RCindoorTRUCKERS te Berkel en Rodenrijs van 9:30 t/m 17:00 uur.

01- Bas
02- Michel
03- Cor Bakker
04- Kevin
05- Joel
06- Marcel Immerzeel
07- Jan Immerzeel
08- Willem
09- Benjamin
10-
11-
12-
13-
14-
15-

15 rijders is een ideaal aantal voor onze baan bezetting, we kunnen maximaal gaan tot 20, maar dan moeten er trucks op de tafel in de gang geplaatst worden ivm de drukte op de baan qua parkeergelegenheid. Ik hoop op jullie begrip hiervoor, en ga weer uit van een gezellige dag met matig motor geluid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back