RC Indoor TRUCKERS - Berkel en Rodenrijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal stop nu met deze onzin over de meting zet je geluid normaal dan komen we al een heel eind in de goede richting. Mijn app op de telefoon wordt gebruikt als leidraad en als het geluid te hard is zal het echt zachter moeten. Als je het er niet mee eens bent mag je ook gewoon thuis blijven, de hele dag met een stevig geluid c.q lawaai rondrijden doe je dan maar buiten, en niet binnen.

Mee eens bas gezelligheid is het belangrijkste en wat het geluid betreft laten we daar geen punt van maken de meeste mensen hebben pot meters / volume regelaars. Tot zaterdag

@Bv3l , Ik kreeg nog geen reactie van je:

19) Eric (niet hele dag!!!) Ik kom maar ff met mijn truck meenemen en wil ik graag een advies van jullie krijgen (over afstelling, enz..) En mag ik ff meerijden, duurt maar minder dan 1 uurtje want ik neem ook mijn 2-jarig dochter als jullie geen bewaren hebben. Ik vraag af als ik ff meerijden speel, betaal ik hoeveel dan? want ik speel niet hele dag.. volgende keer beter.

Vandaag de ruimte opgeruimd en gedweild, vanavond vanaf 19:30 gaan we de baan uitleggen en de gebouwen en bomen en lantarenpaaltjes plaatsen, zodat we morgen vanaf 9:30 uur weer lekker kunnen rijden op onze 1e rijdag van 2017.
nieuwe-baan-indeling-2017.jpg

Zoals je op de foto kan zien hebben we een vaste parkeerplaats met daarnaast 3 vrije projectvakken en een vast logistiek project. Als je met meerder trucks komt zal er zeker niet voor iedereen een parkeerplaats op de baan zijn, daarvoor staan er tafels om je niet gebruikte model of modellen op te parkeren en te showen.

Er zijn deze dag enkele nieuwe rijders die even sfeer komen proeven en misschien een rondje met hun nieuwe truck willen rijden, ik wil alle ervaren rijders vragen deze mensen even te helpen en indien nodig te assisteren bij het rijden, zodat we eventuele schade kunnen voorkomen. Laat hun op de gang even proefrijden om de instellingen van zender en ontvanger te checken. ALS JE NIET OP 2.4h rijdt DIT VOORAF EVEN MELDEN BIJ BAS van DRIEL,

Tot morgen, vanaf 9:30 uur te Berkel en Rodenrijs

Het afgesproken geluid via de app en de telefoon van bas is lijdend en als iedereen zich daar dan aan houd is het geen probleem en goed hand haven is belangrijk dan is het voor iedereen gelijk

• Like
Reactions: Cor
@vwforum waar slaat deze reactie op iedereen wil toch samen een leuke hobby hebben met zowel leuke rijdagen maar ook via dit forum of via een andere mogelijkheid een gezellige sfeer houden maar als we elkaar gaan afkraken schiet dit niet op.

in dit geval heeft Bas duidelijk aangeven dat HIJ het geluid zal meten dus laten we het gezellig houden.

en ik vind het helemaal triest dat u wel weer een club moet benoemen ( laat die er voortaan even buiten a.u.b )

Mvg niels

Voor iedereen die gaat rijden , veel plezier maak er een mooie en gezellige rijdag van !

Voor de volgende rijdag hoop ik ook weer present te kunnen zijn , voorlopig even te druk met het gezinsleven en werk .

Fijne rijdag allemaal morgen .

Grt Ivar

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Helaas al weer terug van een uurtje rijden bij deze meeting. Het was mijn eerste meeting en vond het zeker voorheehaling vatbaar. Na wat kennis gemaakt te hebben heb ik even wat rondjes kunnen verkennen. Al snel kreeg ik een leen trailer aangeboden en kon ik eens echt rondjes gaan rijden. Nogmaals mijn dank daarvoor. En tot slot nog wat plaatjes voor ik nu moet gaan werken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back