RC meeting day zwolle

Hallo RC vrienden

Ik ben nieuw op dit forum. Maar weet dat ik me hier eigelijk niet mag voorstellen. Maar aangezien dit net zo makkelijk is hier even een kleine tekst.

Ik ben kor
35
wonend in zwolle

Tevens wil ik melden dat wij een team @ Club willen gaan oprichten in zwolle en omgeving. Wij hebben dus de eerste aftrap aangeslagen.
En hopen natuurlijk dat dit wat word.

1e bekendmaking
Zondag 13-11-2011
Aanvang 11:00
Locatie Boerendansedijk bij FC Zwolle stadion
Training en meetings dag
www.rc-racingzwolle.nl

Komt allen gezellig langs...

1ercmeetingflyer.jpg

We zetten de baan uit met behulp van een touw.
En willen de grens aangeven met pionnen.

De baan zelf is vlak asfalt. En erg mooi te berijden.

Groetjes kor

Tot hoe laat wordt er gereden dan en hoeveel aanmeldingen zijn er? Weet niet of ik er gelijk om 11uur al kan zijn, maar wil dan wel komen.

edit; misschien even handig om via Google maps ff een linkje voor de exacte locatie te plaatsen.

Laatst bewerkt:
Plaatsen jullie ook foto`s van zondag??
Ik kan namelijk dan niet maar lijkt me wel mooi om een keer langs te komen.

Is dit wel een goed idee om een baan uit te zetten? Heb daar een eindje verder op al is met de Baja gereden en toen was het knap druk met verkeer....

Tuurlijk, dat is ook zo. Dan ben ik er als het goed is wel. Ben alleen bang dat mijn plastic tandwielen het niet lang vol houden, want die hebben al een paar steentjes tussen de tanden gehad. Denk ook niet dat Quartel deze voorradig heeft.

Nee dat niet, maar 1 klein kiezeltje is funest. Kan de setup nog niet goed krijgen en moet daar nog ff naar kijken. Wie zijn er van ons nog meer bij.......

Aangezien het weer had ik wel wat meer opkomst verwacht :D

We zitten nu op 11 auto's

heb er wel zin in vandaag heb anderhalve week niet kunnen rijden vanwege kapotte koppelingsklok. maar nu is hij weer als vanouds.

zal proberen een baantje uit te zetten op het asfalt. weet niet zeker als dit lukt.
zo niet dan hebben we een jonge die komt met een snelheids meter.

dus wel leuk om te zien wat de snelheden zijn :D

tot zo :D

Back