RC modelbouw magazines

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een magazine, voornamelijk over rc heli's, mag ook met vliegtuigen zijn.
het liefst Engelstalig of Nederlands, geen Duits. ik kan natuurlijk wel veel vinden op internet, maar hebben jullie nog een magazine dat jullie aanraden?

alvast bedankt

volgens mij zijn er geen nederlandse rc heli bladen.

ken wel een duitse, maar die staat ook voor de helft vol met drones en quadcopters ... helaas...

dat is het probleem niet dat dat erin staat,(voor mij persoonlijk dan), maar ik heb liever Engels, of Nederlands. Engels leer ik ook nog van. Duits ken ik niet heel goed.

Engels leer ik ook nog van. Duits ken ik niet heel goed.

Ik was letterlijk dramatisch slecht in Duits op school.... TOTDAT ik de Graupner, Robbe, Simprop en nog een paar catalogussen onder mijn hoofdkussen had liggen....

Als het je interesseert, pak je er een woordenboek bij (en welke smartfoon heeft er geen woordenboek-appje wat je kunt downloaden), en binnen een paar maanden lees jij vlekkeloos Duits....

er zijn genoeg blaadjes te vinden in 't duits, maar 't is een beetje wat je doel er mee is.

meeste bladen promoten alleen gewoon nieuwe modellen die op de markt zijn gekomen en schrijven ze een leuk stukkie over.
Echte technische info zul je dan online moeten vinden namelijk.

Dat snap ik. anders kreeg je ook over volle blaadjes. daarvoor is bijv. het forum.
Ik vond het gewoon leuk om bijv. 's avonds iets te lezen.

Maar ik ga me eens op duitse blaadjes oriënteren.(ja toch maar wel)

Rotorworld inderdaad.

Ik ga denk ik voor Rotor(Deutsch), of Heli Pilot magazine(English).

in elk geval, bedankt voor de bijdrage.

Back