Dit is een mail uitgegaan naar leden en belangstellende.
* NIEUWSBRIEF * NIEUWSBRIEF * NIEUWSBRIEF * NIEUWSBRIEF *
Hallo allemaal,
Sorry nog allemaal, maar deze nieuwsbrief is 2 weken te laat. Door PC problemen voornamelijk met de mail ben ik gek geworden, maar zoals het er nu uitziet gaat het goedkomen.
De BAAN in Houten, het leek allemaal zo mooi, een uitnodiging hadden we al binnen van de eigenaar maar de gemeente wil het op dit moment nog niet hebben. De boodschap van hun is parkeerproblemen, ik heb het daar gezien en het is waar, ook de "Colonie" heeft geen plaatsen genoeg tot zijn beschikking. Het is daar een groot parkeer probleem,en dan zijn wij en de polo-ers nog niet eens aanwezig.
Wij laten het daarbij niet zitten maar het betekent wel een tegenslag, ondertussen ben ik al enkele veldjes aan het bekijken, nu nog de eigenaar achterhalen.
Dit is wat ik op dit moment weet, het is noodzakelijk om een keer bij mekaar te komen om dit verder uit te werken zodat we het over meerdere schouders kunnen dragen.
Dan gaan we naar de Jeugd competitie.
De eerste auto voor de competitie is gebouwd, een Tamiya TT01 en de 2e is onderweg van onze sponsor.
www.steehouderwoongroep.nl
Speciaal gaat onze dank uit naar Ruud Steehouder van Steehouder Interieur, we gaan proberen voor deze zomer gebruik te maken van een vitrinekast om onze en zijn auto's te showen en zullen in de loop van augustus ook een demo met onze auto's daar geven, zowel binnen als buiten. Dus ook nitro en benzine auto's kunnen van de partij zijn.
Dit en daar bedoel ik de jeugdcompetitie mee is een belangrijk gegeven om bij de gemeente in een goed daglicht te staan, de jeugd heeft de toekomst maar word ook ouder en gaat van elektro door naar nitro dus ook daar moet een buiten rijplek voor komen. We hebben via een jeugdlid toegang kunnen krijgen tot een gymzaal, de eerste races zullen dan ook gehouden gaan worden in de gymzaal, bij mooi weer kunnen we ook uitwijken naar een basketbalveld hier in de buurt.
Nog even dit :
Ik zal het maar zeggen brieven schrijven is niet mijn sterkste punt maar ik hoop jullie op deze manier toch wat info kan geven.
Eind augustus is de EK Tourwagens in Heemstede bij de MACH, als er mensen mee willen is er een mogelijkheid om te carpoolen. Geef dit bijtijds op zodat er rekening mee kan worden gehouden.
9 september is de opening van het seizoen van de Vuurtoren, ons honk voor de clubavonden, wij zijn als club uitgenodigd om op het voetbalveld te rijden met onze auto's.
Als er vragen zijn probeer ik ze vanaf nu te beantwoorden, al blijft mail wat jullie sturen met een hotmail account slecht te onderscheppen, maar ik doe me best.
Groeten van uit Wooden-City(Houten)
Mario van Emrik
WCRC Drivers Het Rond
Problemen en nog eens problemen, als alles goed gaat krijg ik dinsdag een nieuw inlogcode voor de site kunnen we die ook weer aanpassen.