A
apexi
Guest
Is het nou ook moeilijk om ze te besturen? Want zoals jij beschrijft, Bart_Banaan, moet je dus zelf de balans zoeken om de bocht goed door te komen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bart_Banaan zei:Dat is bij de Kyosho 'hang-on' 1:8 motoren...
De Thunder tigers werken zoals ik boven beschrijf
De oudere Graupner/Royal 1:5 modellen verplaatsen de accu van links naar recht met de stuurservo.
Ik heb alle drie de motoren ....
Junglemaxx zei:Hoi hoi,
Ik heb sinds kort ook een Thunder tiger Nitro ducati aangeschaft .
www.rc-motorradshop.de
Valt best wel mee om em onder controle te houden en er zitten val beugels op, deze kun je met de tijd wel verkleinen zodat je zeg maar lager aan de grond bochten kunt maken.
Kan niet wachten om er een zwaarde motor in te stoppen.... wheelies here i come![]()
Cool Stunts
- When driving at a medium or high speed, the motorcycle may raise the front tire off the ground if you drive on a surface that has small bumbs or obstacles
- To Fish Tail the motorcycle, start making a turn at low speed. Then immediately change direction of the turn and increase speed
- You can perform jumps with your motorcycle off ramps that are eight inches high or less
BasK zei:Wat een beetje zoeken al niet oplevert:
Springschansen
![]()
BasK zei:Junglemaxx zei:Hoi hoi,
Ik heb sinds kort ook een Thunder tiger Nitro ducati aangeschaft .
www.rc-motorradshop.de
Valt best wel mee om em onder controle te houden en er zitten val beugels op, deze kun je met de tijd wel verkleinen zodat je zeg maar lager aan de grond bochten kunt maken.
Kan niet wachten om er een zwaarde motor in te stoppen.... wheelies here i come![]()
Is het mogelijk om wheelies te maken met een RC motorfiets?
Puur op vermogen natuurlijk, dus gecontroleerd, dus niet alleen als hij over een hobbel rijdt (zie hieronder)
Verder zag ik op die duitse site deze:
![]()
Hierover staat geschreven:
Cool Stunts
- When driving at a medium or high speed, the motorcycle may raise the front tire off the ground if you drive on a surface that has small bumbs or obstacles
- To Fish Tail the motorcycle, start making a turn at low speed. Then immediately change direction of the turn and increase speed
- You can perform jumps with your motorcycle off ramps that are eight inches high or less
Zijn er ook video's van dit soort stunts?
Verder heb ik volgens mij vroeger in Frankrijk een model gezien waarbij de knie van de rijder ook naar buiten viel. Iets hierover bekend?
Of zou dat de gewichtsverplaatsing kunnen zijn voor het sturen?
Groet,
Bas