hallo allemaal.
ik zal mezelf eerst even voorstellen.
ik ben sam en ik kom uit brabant: omg. breda
nu ben ik opzoek naar een offroad rc auto, maar ik weet maar geen keus te maken.
ik ben al bij verschillende winkels geweest, en kom gewoon zoveel leuks tegen.
nou was mijn voorkeur gevallen op de traxxas e-revo 1:16 vxl
redelijk snel, mooi wagentje, leuk geprijst, (het voordeel ten opzichten van de 1;10) hij rijd op een accu. en er is mij verteld dat de e-revo gewoon heel degelijk is.
maar vervolgens hoor ik weer heel uiteenlopende meningen over de degelijkheid van traxxas.
dus ik heb geen idee hoe ik een keus moet gaan maken, daarom vraag ik de vriendlijke mensen hier om hun visie
ik wil wel graag:
- redelijk snelheid
- goeie wegligging
- degelijkheid (ik wil me wel redelijk kunnen uitleven)
- waterdicht
- het liefst geen buggy (heb ik al gehad)
ik hoop dat ik zo genoeg informatie heb gegeven, en dat iemand mij wel wat advies kan geven
alvast bedankt
ik zal mezelf eerst even voorstellen.
ik ben sam en ik kom uit brabant: omg. breda
nu ben ik opzoek naar een offroad rc auto, maar ik weet maar geen keus te maken.
ik ben al bij verschillende winkels geweest, en kom gewoon zoveel leuks tegen.
nou was mijn voorkeur gevallen op de traxxas e-revo 1:16 vxl
redelijk snel, mooi wagentje, leuk geprijst, (het voordeel ten opzichten van de 1;10) hij rijd op een accu. en er is mij verteld dat de e-revo gewoon heel degelijk is.
maar vervolgens hoor ik weer heel uiteenlopende meningen over de degelijkheid van traxxas.
dus ik heb geen idee hoe ik een keus moet gaan maken, daarom vraag ik de vriendlijke mensen hier om hun visie
ik wil wel graag:
- redelijk snelheid
- goeie wegligging
- degelijkheid (ik wil me wel redelijk kunnen uitleven)
- waterdicht
- het liefst geen buggy (heb ik al gehad)
ik hoop dat ik zo genoeg informatie heb gegeven, en dat iemand mij wel wat advies kan geven
alvast bedankt