Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
En deel 2 erachteraan. Het gaat goed en snel met mijn You Tube kanaal. De bovenstaande film loopt al naar de 1500 views en elke dag komen er abonnees bij. Gek genoeg blijkt uit de cijfers dat de meeste kijkers geen abonnee zijn.
Veel plezier!!! Deel 3 volgt als dit deel richting de 1500 views gaat ;-)
Ja,dat You Tube gebeuren verbaast mij ook dikwijls. Het gebeurt dat je een filmpje plaatst en er komt bijna geen respons. Dan plaats je een filmpje waarvan je zelf denkt mwah en dan heb je wel meerdere reacties en abonnees erbij.
Bij mezelf gaat het gewoon door in hetzelfde tempo. Iedere week ongeveer 9000 vieuws erbij. Ik zit nu aan de 8900 abonnees en ik heb op dit moment
3.034.538 vieuws. Meer dan 3 miljoen dus.
De juiste tags bij de film voegen helpt ook veel.
Veel succes met de volgende films.
Wat me opvalt in heel veel filmpjes, ook weer in dit filmpje weer, dat er heel veel trucks rondrijden zonder chauffeur.
Dit vind ik jammer, ik vind dat een truck pas compleet af is, als er een chauffeur achter het stuur zit.
Gelukkig zien we ook steeds meer vrouwen achter het stuur, dat is een goede zaak.
Dit is geen kritiek op jou hoor, jij registreert met jou camera wat je ziet op de diverse rij-demo's.