rc op het werk

• Topicstarter Topicstarter dodgeviper
  • Startdatum Startdatum
D

dodgeviper

Guest
hier een paar foto's van mijn werk de rc heftruck
full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
heb er ook een film van gemaakt maar ik weet niet hoe ik die op het forum krijg

uploaden naar youtube en dan hier de code plaatsen die NA v= komt..

dus ongeveer zo [media=youtube]34576543[/media]

Geinig dingetje, zal wel wat stroom verbruiken?

grappig, wist niet dat dit bestond.

Even uit nieuwsgierigheid (niet kritisch): wat is de toegevoegde waarde hiervan ten opzichte van een bemand iets?
(nog steeds iemand nodig voor bediening, dus daar zit het niet). Misschien omdat het apparaat in zn geheel iets compacter kan zijn op deze manier?

De bemande lifters worden meen ik vervoerd door ze met de vork onder de truck te schuiven. Deze zal met een aanhanger meegenomen moeten worden als ik het zo zie op de foto's.

Idd een goede vraag.. Misschien dat je op deze manier meer overzicht hebt als je lading erop ligt?

nou eerlijk gezecht heb ik ind liever een normale heftruck maar omdat wij bij veel stadions komen waar geen pad langs het veld ligd moet het met de crayler gebeuren omdat die wel over een grasveld kunnen

Ok, gevonden.Was ff zoeken op youtube maarrrrr!!!!. Dit zou moeten werken..

hahaha dat is een diesel generator er zitten 4 elektro motoren in

Ziet er goed uit!
Wat mij wel het voordeel lijkt met deze heftruck Tegenover een "normale" heftruck is dat je zo wel meer zicht op de lading hebt.
Als je de lading zoals in het eerste filmpje moet oppakken en verplaatsen dan zie je in een normale heftruck niets omdat die bakken dan voor je zicht zitten.
En ze zijn ook vrij breed.
Wat me dan weer een nadeel lijkt is het gewicht.
Zoals je in het eerste filmpje ziet gaan de achterwielen al iets omhoog.

Ruud

dan zal ik volgende keer nog een film maken maar dat ik de bakken net niet goed op pak dan blijven de bakken gewoon staan en de crayler klapt dan om

Back