RC-Paradise indoor

1:10 TW voorzover al officieel, lrp cpx banden, lrp k4 17.5 motor, gearratio 5.0

1:12 volgens mij 13.5 blinky, maar weet niet of de heren er al uit zijn ;-)

Gearratio is vlgs michel zelf 5,50. Dat zei hij vanmiddag althans. Motor is ter plekke beschikbaar voor 45 euri.

1/12 is idd 13.5 blinky

Gearratio is vlgs michel zelf 5,50. Dat zei hij vanmiddag althans. Motor is ter plekke beschikbaar voor 45 euri.

1/12 is idd 13.5 blinky

wij rijden zelf al vanaf het begin 5.0, het was zijn idee om 5.5 te doen maar daar was hij geloof ik ook al vanaf gestapt (voor de TW). We komen er morgenavond wel uit, zal gezellig worden!

Voor club 1 van de 1/10 stock en de 1/12 blinky, is de inschrijving via MyRCM nog tot vanavond 23:59 open.
Dus rijders............schrijf je snel in.

Dat was een geslaagd eerste evenement! Wel beetje doorwerken tussen de runs, maar baantje is prima, zeker voor de 1:12! Die ga ik maar weer eens snel opbouwen! Kijken of ik Raging Roy kan bijhouden.

Was zeker een leuke race, vooral de derde heat ging prima.
Hoop dat je snel met de 1/12 mee gaat doen, krijg ik weer wat weerstand:cool:
Wat voor Martin geldt: :murder: geen tegenstand..

Was leuk vorige week zondag bij RC Paradise met me M18 :) Jammer dat je geen TC kapje meer verkoopt The Border :(

Vandaag gereden bij RC Paradise, een aanrader voor elke rijder! Mooie baan, goede winkel en een goede catering, alles super in orde.

Mvg
Marcel

De linkjes doen het niet, zelf heb ik dit ook altijd...
Weet iemand waarom je niet gewoon een myrcm link kan invoegen..?

De link tussen de URL tags zetten zoals je dat bij plaatjes met de IMG tags doet

Back