RC-paramotor/paraglider meeting

Op zaterdag 10 oktober wordt op het modelvliegveld van MVC Columbia te Boxmeer een meeting georganiseerd voor RC-Paramotors en RC-Paragliders.
Tijdens die dag zijn er diverse demonstraties en voor wie daar behoefte aan heeft is er een instelservice voor je RC-Paraglider.
Voor een natje en droogje zal worden gezorgd.
's avonds is er voor wie zich daarvoor aanmeld een BBQ (kosten daarvoor €15-)
Wie eventueel wil overnachten, binnen 800 meter is een camping beschikbaar.

Met vriendelijke groeten,

Piet Versleijen

Zou graag komen, zou wel een goede instelsessie willen voor mijn scherm, maar 't is zo'n eind weg voor iemand zonder vervoer.

Hallo

Ik zou er graag bij willen zijn maar zaterdag werk ik altijd....
Het is niet toevallig ook op zondag?
Ik zou er graag voor uit haren willen komen ( bij Groningen)

Het aantal aanmelding loopt boven verwachting lekker op, ook diverse vliegers uit Duitsland hebben zich aangemeld.
Mathieu Charles van Opale uit Frankrijk heeft toegezegd om ook te komen, daar ben ik echt blij mee.

Een echt programma is er niet, deze dag is bedoeld om gezellig samen te vliegen, ervaringen uit te wisselen en waar nodig elkaar verder te helpen.
We starten om 10.00 uur en stoppen pas wanneer het donker wordt.
Maar ook dat hoeft geen probleem te zijn, we kunnen gewoon verder met het nachtvliegen.
Zo rond 18.00 uur BBQ
Wie wil deelnemen aan de BBQ graag even via PM even melden zodat wij weten hoeveel we moeten inkopen.

Piet Versleijen

Hallo Piet,

Is er een definitieve go voor volgende week zaterdag?
Dan kan ik mijn spullen alvast inpakken..

gr

Frans

De weersvoorspellingen geven nog geen reden om het treffen af te gelasten, dus we gaan nog steeds door met de voorbereidingen.
Ook het aantal aanmeldingen loopt nog steeds op.

Dus tot volgende week zaterdag.

Groeten,

Piet

Ik duim voor jullie (en mijzelf) dan kom ik nog even laag over om knakworsten te vangen.
Met alle respect, maar mooier dan morgen kan het eigenlijk niet worden :rolleyes:
Maar het weer is net als een ..... niet te voorspellen.

Hoi Jan,

Ik breng de knakworsten wel naar boven en laat ze daar vallen, hoef je alleen maar je hand uit te steken.
Ik hoop jullie allemaal a.s. zaterdag te zien.

Groeten,

Piet

Op zaterdag 10 oktober wordt op het modelvliegveld van MVC Columbia te Boxmeer een meeting georganiseerd voor RC-Paramotors en RC-Paragliders.
Tijdens die dag zijn er diverse demonstraties en voor wie daar behoefte aan heeft is er een instelservice voor je RC-Paraglider.
Voor een natje en droogje zal worden gezorgd.
's avonds is er voor wie zich daarvoor aanmeld een BBQ (kosten daarvoor €15-)
Wie eventueel wil overnachten, binnen 800 meter is een camping beschikbaar.

Piet Versleijen

Beste Piet,

ik ben in het bezit van een HK paraglider, maar wil mijn licht eens bij jullie komen opsteken en wat goede raad om hem goed af te kunnen stellen.
Mijn maat en ik wilden graag langskomen om eens te zien hoe jullie het doen.

Ik hoop dat we welkom zijn,

groeten,

Adriaan

Hoi Adriaan,

Iedereen die (RC) paragliding een warm hart toe draagt is welkom.
Een HK schermpje is bij ons niet onbekend.
Heel Internet inmiddels al vol met allerhande modificaties.

Tot a.s. zaterdag

Piet

Iedereen die (RC) paragliding een warm hart toe draagt is welkom.
De zon is nog niet komen op dagen.
Beetje fris maar wel gezellig.
tmp_12024-2015-10-10 15.14.531124265652.jpg

Back