RC personenauto

• Topicstarter Topicstarter swein994
  • Startdatum Startdatum
Hallo,

Ik ben hier nieuw maar ik heb een vraagje. Waar kan je een RC personenauto kopen?:confused: Ik wil namelijk een transport begeleidings wagen maken. Tot zo ver heb ik deze site gevonden:

RADIOGRAFISCH SPEELGOED: AUTO, BOOT, VLIEGTUIG OF TANK, ...

Ik wil wel graag dat het een Terreinwagen/busje is want ik heb nog nooit een BMW als transport begeleidings wagen gezien;).

Alvast bedankt
Sven

Laatst bewerkt door een moderator:
kijk hier eens, dan vind je het wel.

En wat wil je eingelijk?
Brandstof of electro.
Wat is je budget?

hallo,

het liefst zou ik electrisch willen hebben en ik weet niet of je voor ongeveer €200 kan slagen?

en bedankt voor de link

Groeten
Sven

Hallo,

Ik ben hier nieuw maar ik heb een vraagje. Waar kan je een RC personenauto kopen?:confused: Ik wil namelijk een transport begeleidings wagen maken.
Alvast bedankt
Sven

hoi sven, in welke schaal zoek je een auto...
transport-begleiding,... voor de 1:16 / 1:14 trucks zoals tamiya en wedico. ?

----------

ik wil eigenlijk meer 1:10. want ik wil misschien deze lichtje er op zetten:
P1070507.JPG

op de vraag aan de verkoper van de blokjes wacht ik op het andwoord op de vraag welk formaat de blokjes hebben.

groetjes Sven

Hallo,

Ik heb een auto gevonden nu is he nog een kwestie van bestellen en ombouwen:D. en voor de gene die het willen weten waar ik hem vandaal haal:

Ik bestel hem uit Amerika en het is een BMW X5 hoe ik hier op gekomen ben kijk zelf maar op deze link.
en dit is de auto die ik ga bestellen. Hij is 1:16 en ik wou 1:10 maar dat maakt niet veel uit.

Als jullie willen dat ik er een bouwverslag van ga maken zeg het dan even.

groeten
Sven

hallo,

Bedankt voor die link want ik had het bij Google ingetypt en toen kwam er heel veel uit Amerika uit. En vanwege die verlichting heb ik hem ook gekozen:p.

groeten
Sven

hallo
deze was bij conrad toch ook te verkrijgen???!!!
en anders bij de bmw dealer??!!
maar als je hem al besteld hebt,tja jammer dan,
en nu nog een speciaaltransport om te begeleiden,
en een mannetje erin met een reflectiejack aan,
en geel spuiten met de benodigde strepen/lampjes,
succes ermee,
mvg markioo

Laatst bewerkt:
Eventjes helemaal naast de kwestie; het is eigenlijk geweldig om te zien dat er nog wel 14-jarigen zijn die netjes Nederlands kunnen typen. ;) Want soms komen hier nogal onleesbare comments voorbij.

Zo he! Voel je je soms aangesproken?
Ik denk dat Sandermt2 eerder doelt op de vaak wat jongere forumgebruikers, die nog wel eens wat problemen hebben met hoofdlettergebruik, interpunctie enzovoort, vaak in combinatie met het gebruik van SMS / MSN turbotaal.

Ik bedoel inderdaad gewoon wat ik geschreven heb, zonder enige vorm van sarcasme. :)
Verdere uitleg is dus niet nodig, wat mij betreft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:D

LOL :p

Altijd lachen als Sander er weer op losgaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

toch?!!!!!?!!?!?!?!?!?! :p

LOL :p

Altijd lachen als Sander er weer op losgaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

toch?!!!!!?!!?!?!?!?!?! :p

En dan was mijn comment zelfs niet als grap bedoeld.

hallo,

ik ben nu ook nog opzoek naar een zwaaibalk/flitsbalk. Ik dacht misschien aan dit:

normal_Knipperlicht2.gif

heb ik van dit topic. Ik wil dus aan alle bij de kanten zo'n module maar hoe kan ik zorgen dat ze dan niet tegelijk gaan knipperen.

Hoe moet ik het omhulsel maken? ik dacht misschien dit:(heb ik ook van een topic)
gewoon stuk van een cd hoes afzagen en dan hoef je maar 1 kant dicht te maken.

knipperlampen

ik wil eigenlijk meer 1:10. want ik wil misschien deze lichtje er op zetten:
P1070507.JPG

op de vraag aan de verkoper van de blokjes wacht ik op het andwoord op de vraag welk formaat de blokjes hebben.

groetjes Sven

heej sven
waar kan ik die blokjes krijgen?/
en weet je nu ook de maten?
groetjes wesley

Back