rc-racing op motors tv, Maandelijkse Update !

• Topicstarter Topicstarter TT-01 rcdriver
  • Startdatum Startdatum
De eerste twee delen hebben ze volgens mij zeer uitgebreid het WK elektro behandeld. Lijkt mij wel onder 'wedstrijd' vallen...

Waarom moet ik dat dan net weer missen, iemand opgenomen.

Dan blijf ik het toch maar volgen, THNXS

Greetz Mario 8)

ik heb het opgenomen, zoals altijd :P... het uploaden is nogal een werkje, 1336 mb ;)

PeeWee zei:
Waarom moet ik dat dan net weer missen, iemand opgenomen.

Dan blijf ik het toch maar volgen, THNXS

Greetz Mario 8)

De Google-video links staan een paar pagina's terug. Je kan het dus nog gewoon bekijken 8)

zo hier de aflevering van januari, met moeite ..
Let wel op, ik zal de video's uit de zoekmachine halen. zodat ze alleen nog maar via deze link te zien zijn.
kan iemand mij vertellen of ik hier problemen mee kan krijgen?
i.i.g geniet.
[GVideo]http://video.google.nl/videoplay?docid=7324009666636236351&hl=nl[/GVideo]

Many many THNXS.................

Heb je hem zelf nog in een betere kwaliteit dan kan je hem op mijn FTP zetten ook voor de andere kijkers.
Dan is ie niet zo blokkerig.

Greetz Mario 8)

wel, ik heb het wel wat groter maar ook niet veel.. zoals je het op google ziet is het beste wat ik heb.
maar mijn vraag is.. mag dit wel?

Sorry, maar het was een herhaling.

Schijnen elke maand een nieuw programma uit te zenden. Gelukkig is februari dicht bij.
Volgend weekend dan maar weer.

Greetz Mario 8)

computer is gecrasht waar ik de opnemer op had staan.. word wel gerepareerd maar ik verwacht niet op tijd. vinden jullie het erg zonder afleveringen te kunnen doen?

TT-01 rcdriver zei:
computer is gecrasht waar ik de opnemer op had staan.. word wel gerepareerd maar ik verwacht niet op tijd. vinden jullie het erg zonder afleveringen te kunnen doen?

Dat is onmogelijk !

Herhaling ?

ik kan je zeggen dat het gaat over een intervieuw met David Spashett (of hoe je het ook spelt). een wedstrijd, ik kon niet zien welke. en een roadtest van de aloude hpi mt-2

Back