RC racing sim

• Topicstarter Topicstarter ilveros
  • Startdatum Startdatum
I

ilveros

Guest
Ik wat wat gezocht in dit forum, maar kan het niet helemaal vinden, dus vandaar mijn vraag:
Is er een SIM om RC racing te spelen??

Bigscaleracing is er voor de bigscale liefhebbers.. vroeg had serpent een virtual rc... maar dat was nog in dos en was niet erg geweldig... verder is er nog ergns een off-road rc-sim, maar die ken ik verder niet... weet nieteens zeker of 't offroad is.. en er zit een nieuwe sim aan te komen van serpent www.virtualrc.com en dat lijkt veelbelovend te zijn :)

Ik heb even op de site gekeken van RealRace, ziet er inderdaad leuk uit.
Enig idee wat het kost en waar je het kunt kopen, daar kwam ik niet helemaal uit.

Ik heb zelf de Realrace. Leuk als computerspel.
Als je de sim wilt gebruiken om jouw rijvaardigheden te verbeteren is deze minder geschikt omdat de waarheidsgetrouwheid nogal te wensen overlaat.

Jock

Vast wel bij iedereen bekend, en nauwelijks simulator te noemen, maar wel leuk en het is RC-racing...REVOLT

(alle auto's=naam invullen: carnival daarna kun je terug om andere naam in te vullen (oa de volgende))
(alle tracks=naam invullen: tracker (en ook daarna kun je weer terug om bijvoorbeeld je eigen naam in te vullen))

jock zei:
Ik heb zelf de Realrace. Leuk als computerspel.
Als je de sim wilt gebruiken om jouw rijvaardigheden te verbeteren is deze minder geschikt omdat de waarheidsgetrouwheid nogal te wensen overlaat.

Jock
is hte ook mogenlijk dit spel te kopen zonder dat je er een zender bij moet kopen? Zender heb ik al kunnen aansluiten op de usb poort?

Back