rc revell lucky xi 1:108

ga zeker laten zien hoe hij vaart. enige naaddeel is dat het te hard waait,
het scheelt wel wat tape idd. ik had wel 1 keer moeten proberen met afplakken voor ik dit kreeg

hoi iedereen!
vandaag de tug in het water geprobeerd
wel heb ik 2- 1s in series gedaan, dan had ik meteen wat gewicht voorin
maar goed hier is het resultaat:
ook is het dek er al opgelijmt. dus hij is nu eigenlijk af!!
gr Thijs

Het is een parmantig bootje geworden Thijs. Daar kan je best mee voor de dag komen. En je hebt weer het nodige geleerd voor een volgende klus. Gr. Klaas.

hoi iedereen

dit project is onmogelijk. met het dek op de romp kwam er water in. ook heb ik geprobeerd met een 3,7 v lipo maar ook dat was te zwaar
ik twijfel er sterk over om dit project te laten staan. en van de elektronica een (groter) project begin
ik vind het zelf in ieder geval erg jammer. vond het een leuk bootje

Blij dat je hebt doorgezet, het resultaat vaart erg goed en is zeker een bijzondere verschijning op het water, door de kleine afmetingen. Knap gedaan!

Thijs, het is - ook al leek het even onmogelijk - toch een heel mooi en ik denk een leerzaam project geworden.
Complimenten:yes:.

Thijs, van harte gefeliciteerd met het volbrengen van deze toch wel moeilijke bouw opgave.
maak je de volgende wel terug iets groter? ik moet mijn leesbril ophouden om hem te zien varen. :)

inderdaad
vind dat ik niet bij die duwboten enz moet blijven, keer wat anders en iets waarbij ik weer meer moet bij nadenken, enz
met goede plannen moet dit bootje wel lukken

Back