Rc rijden drenthe/Twente ???

Hallo,

Mijn vraag is of er in drenthe/Twente nog rc word gereden in clubverband.
Indoor of outdoor 1/5 t/M 1/48?? Electro of benzine/ nitro Ik weet dat er indoor word gereden in Hoogeveen, maar ben ff nieuwsschierig of er nog meer word gereden in de deze provincies.
Ik hoor het wel, mag ook via PB

Is dit een grote club of is het net nieuw allemaal.
Vanaf wanneer word er gereden?? Dan kom ik ff met m'n zoontje langs om te kijken.
En ff zien wat we aan moeten schaffen

Er was altijd al een club, enkel is dit destijds stil komen te staan. Maar nu zijn we met een nieuw bestuur en leden bezig de club weer op te bouwen, we zijn nu een goede 2 jaar bezig. Zou je langs willen komen is het wel even verstandig om of FB in de gaten te houden, of even vooraf contact op te nemen. Maar je bent altijd welkom, meestal zijn we zondags aanwezig, en woensdag avond.

Hoi Chris,

Zijn er al veel leden?? En waar word het meest mee gereden electro of nitro
1/8 of 1/10 en welk merk ivm wedstrijdjes.
Dan kan ik alvast ff rondkijken. En heb geen fb maar kan wel contact opnemen als ik maar weet met wie haha:thumbsup:

De club is nog niet zo groot wat leden betreft we hopen uit te breiden als we bigscale baan gaan opbouwen

Laatst bewerkt door een moderator:
Op 3 april houden wij een meeting hier kun je mee praten over het ontwerp en ideeën voor de bigscale baan

Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik een 1/8 zou kopen, wat voor merk moet of kan ik dan het beste kopen?
Zodat ik ook eens aan een wedstrijd mee kan doen als die gehouden worden tenminste

Als je een 1/8 zou kopen zou je eens kunnen kijken naar bijvoorbeeld: Losi, Mugen, Serpent, Xray, enz enz zo kun je een heel lijstje opnoemen. Maar ik zou als ik eens informeren bij een winkel in de buurt romulco bijvoorbeeld, zij hadden toen ook nog wel het één ander aan 1/8. Er word bij RMCA dit jaar door de buggy/truggy cup gereden bij ons, daar zou je aan kunnen deelnemen. Of anders gewoon vrij rijden

O.k nitro word het dus, al moet ik zeggen dat electro tegenwoordig
Ook mooi en goed spul is.
Maar als het grootste gros nitro rijd, moet ik mij daar maar bij aansluiten:cool:

Nitro rijden is veel leuker !!!!!!! that sound !!

Woensdag avond weer knallen in de manege in Wittelte.. Ben er al weer druk mee om alles klaar te maken.

Wittelte is ook mooi in de pasrdenmanege, en heerlijke gehaktballen daar:hammer:

Nu zie ik bij PK racing dat ze ook een lossi 1/8 buggy verkopen met een 5cc benzine motor, is dat nog wat??

Ja gaat leuk. Zullen de laatste auto's zijn. Is paar maand geleden uitverkoop geweest bij Losi

Toen had iedereen ze, de meesten zijn ze al kwijt.

Wittelte is ook mooi in de pasrdenmanege, en heerlijke gehaktballen daar:hammer:

Zeker. Nadat de baan is opgeruimd met de die-hards nog ff een colaatje en een balletje. Dat doe ik altijd.

Ik denk niet dat ze snel terug komen, ze zullen ze niet voor niets zo goedkoop weg doen?
Maar qua onderdelen blijft het wel "gewoon" een Losi Eight, waar nog zeer veel onderdelen voor te krijgen zijn, omdat hij nog gemaakt word.

Back