RC Slingshot (reverse trike) -> hubmotor-car

Ik had niet verwacht dat een vliegtuig ESC, en ook nog 's een redelijk prijsgunstige, zo goed zou werken. Dat laatste is mede dankzij de vele instellingsopties, maar dan nog. Er zijn meer ESC's die wel beloven, maar vervolgens niet waarmaken.

Ik heb intussen ook wat research gedaan naar motoren, en kwam de volgende aanbieding tegen:
http://www.ftec-shop.nl/shop/FMPro?...y=CGI&-format=HWdetail.htm&-RecID=35467&-find

... zeer geschikt voor inbouw in 1/10 wiel en ook nog 's een aanbieding (leuk meegenomen).

Kleine wijziging in ontwerp. Inmiddels omgebouwd naar vierwieler, achterwiel aangedreven. Nu kan er gedrift worden op kurkdroog asfalt, dat zegt genoeg:

full

Tijd voor een grotere wheeliebar en... rijst natuurlijk de vraag of de hubmotor-Depron-car deze test-episode ook gaat overleven. Ik ben in ieder geval niet voorzichtig geweest met throttle (dat is niet Laermans eigen).

Een woordje van dank gaat uit naar de Gemeente Hattem voor de realisatie van deze prachtige skeelerbaan met 15gr opgehoogde bochten. En natuurlijk degene die het hek vergeten is hermetisch af te sluiten.

Back