RC software ideeën – tijd om iets terug te geven

Discussie in 'Modelbouwsoftware' gestart door MartijnVos, 5 okt 2019.

  1. MartijnVos

    MartijnVos

    Lid geworden:
    5 okt 2019
    Berichten:
    1
    Locatie:
    Breda
    Hallo iedereen!

    Ondertussen ben ik al een paar jaar een (toekijkend) lid van de RC community.
    Dankzij alle gedeelde ervaringen geniet ik nu in volle teugen van mijn wagenpark (Maverick Strada TC brushless, Traxxas Rustler VXL en Arrma Typhon 6s). Ik realiseer me hoe waardevol het delen van kennis is en zou het graag makkelijker maken om een goed geïnformeerd aankoopbesluit te kunnen maken. Met mijn achtergrond in Software Engineering ben ik ervan overtuigd dat ik dat op de een of andere manier waar kan maken.

    Momenteel denk ik over het creeëren van een crowdsourced vergelijkingwebsite die wat dieper op de modellen in gaat dan alleen de specs. Wat zijn de zwakke punten van het RC model? Zijn er hopups/aanpassingen die bewezen iedere eigenaar moet weten? Wat zijn algemene gotchas bij dit model?
    Dat zijn de soort vragen die ik graag wil beantwoorden.

    Ik weet zeker dat jullie een mening en/of ideeën hierover hebben. Die wil ik dan ook graag horen!
    Denk jij dat dit een toekomst heeft? Zou je zelf geïnteresseerd zijn in het gebruik van zo’n site?
    Andere softwaregebaseerde ideeën zijn natuurlijk ook van harte welkom!

    Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

    Martijn
     
    PapaHotel vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina