RC Speedboot

• Topicstarter Topicstarter Joey
  • Startdatum Startdatum
J

Joey

Guest
Hallo
ik wil graag een RC speedboot kopen maar heb er niet zoveel verstand van.
ik wil graag weten hoe duur ze zijn en hoe hard voor die prijs gaan.
ik heb er al 1 gezien, van 80,- euro en die gaat 35 km/u (voor meer informatie: http://www.winkelplein.nu/koopjesha...zYQ4JdN0yLen2rQ4zPSlpK3&page=detail&Id=457480

kan iemand mij zeggen of dat een redelijke prijs is voor die boot..
en als iemand nog meer goeie RC winkels heeft zou ik die wel willen weten (in Gelderland a.u.b)
Meer tips zijn altijd welkom..

Later,
Joey

heej joey

ik heb naar het filmpje gekeken wat op de site staat maar die boot haalt laaang de 35km/h niet.

laat weten wat je budget is.

greetz jaimy.

p.s voeg me anders even toe op msn.
help ik je daar verder.(gaat sneller)
jaimy_omlo(at)hotmail.com

Ok ik zal je toevoegen op msn.
ja mijn budget ligt bij de 80,- euro. ik weet dat je daar geen top dingen voor kunt krijgen maar wat is het beste dat ik er voor kan krijgen, dat wil ik graag weten.
later

Hey Joey,

Dat bootje in jou link, zal effe eerlijk zijn maar dat is echt speelgoed.

Het hangt ervan af wat je natuurlijk wil - plastic speelgoed bootje voor wat onnozel vermaak - of degelijk RC spul.

Nu - met een budget van 80€ zal je zowieso niet ver geraken - zeker niet nieuw. Voor dat geld koop je amper een zender - dan heb je nog geen boot, motors, batterijen.....

Dus als je gewoon snel voor weinig geld even wat plezier wil op het water, kan je zoiets kopen. Verwacht er echter niet te veel van want je zou snel ontgoocheld zijn!

Alleen al aan de specificatie van de motors en de batterij kan je zien dat hier niet erg veel van de verwachten valt.

Kijk eens goed naar die prijzen.......VAN 95 euro VOOR 105 euro !?!?!?!
Ga lekker zelf de Wiezel bouwen, leuk om te doen en een zeer goede en snelle boot.

Inderdaad! Zelf een wiesel bouwen is denk ik een leuke optie! Niet moeilijk en zat informatie over te vinden! kijk maar even op www.bootverslag.tk daarstaan 2 verslagen over een wiesel!

Groet, Aad

Hoi Joey,

Een wiesel is idd. een leuk bootje en niet duur om te bouwen.
Het vaart harstikke leuk, heb hem zelf net klaar.
In ieder geval beter dan de RTR plasic boten.

Als je nog geen RC-spulletjes hebt zal je waarschijnlijk iets over de 80 euro heen gaan.
Kan je beter iets doorsparen maar dan heb je ook meer voldoening en plezier in het varen.
Met zelfbouw is het vaak wel even zoeken naar de juiste set-up.

Suc6

Bouw een Wiesel!
ben ik ook mee bezig, ik zit nu ruim 2 jaar in de hobby, en vind het hardstikke leuk om te doen...

gr, Nico.

Koop alstjeblieft niet die ene boot. dat is alemaal nagemaakt spul van kyosho.

En bij die boot kun je alleen maar vol gas en als je stuur gaat het ene motortje uit en de andere gaat vol gas door heel mooi , maar geen moer aan

Back