rc subs in het nieuws

ik zag zojuist een periscoop van een modelduikboot onder water verdwijnen.
het was de laastste seconde van Hart van Nederland (rtl4). veel zag ik dus niet...

heeft iemand RTL4 geholpen recentelijk ? waar ging het over ?

Hoi Raalst,

Dat laaste stukje wat je zag op tv waren mijn periscopen van mijn akula.ze hebben behoorlijk wat weg gelaten van de hele opnamen. :cry:

Het geen om een middag varen bij een ijsbaan in zuidbroek waar rtl-4 opname heeft gemaakt.

voor foto´s zie hier ;

foto´s ijsbaan

foto´s ijsbaan 2

@Harrie,

Kwamen ze zomaar langs, of heeft iemand contact met ze opgenomen? Lijkt me ook leuk voor bij de Subsail straks ..... 8)

Hoi Lex,

Wat ik heb begrepen is het via een locale weerman gegaan die heeft arnold (Bombarst) zien varen op de ijsbaan en zo is het balletje gaan rollen.

Ze hebben veel gefilmd maar is heel weinig van over gebleven.

maar je heb wel gelijk is wel leuk voor subsail zeer leuke reclame voor de hobby.

Hè Armando,

Ik kan je wel verzekeren dat het heel koud was,maar mijn russiche boot had er geen enkel problemen mee voelde zich helemaal thuis in het koude water.

groetjes uut Emmen

@Jan de K.
Hallo Jan,
Harrie en ik hebben de boten ook uit "Winter reses" moeten halen hoor.
En het was wel erg koud.
De stabilisator in de boot deed het niet goed van de kou.
Dat ding zit tegen de wand en komt dus niet op temperatuur.
En aangezien het erg ondiep was konden we toch niet op snelheid onder water varen.

Hein

Maar toch was het wel gezellig.... die jongens van RTL4 hebben ook alvast flyers meegekregen voor het vaarweekend op Ekenstein....

Arnold

Hè Jongens,

Van mij mag het nog wel een keer,ondanks de kou heb ik het wel naar mijn zin gehad.

Dus op naar de volgende keer.

Hè Arnold,

Ik zie de email wel verschijnen via de club en

dan probeer ik twee subs mee te nemen en heel misschien de lloydsman.

Back