G
goswijn
Guest
![]()
Vanaf morgen is RC-Timer Pro versie in de AppStore die als extra heeft dat alle gegevens in een database worden opgeslagen, daarnaast is de 'Talking timer' functionaliteit toegevoegd. Tenslotte (maar dat heb ik ook aan de Lite versie toegevoegd, update volgt snel) start de werktijd als je eerste vlucht start (als je dat wilt).
De Pro versie krijgt ook een update: "shake to launch" en "shake to land".
En dan moet het volgende er ook nog in:Ik wil natuurlijk de F3K piloten tevreden stellen, en als jij zegt dat het cruciaal is, dan moet ik daar naar luisteren, vind ik.
Ik zou de minuten-weergave kunnen wijzigen naar een aflopende tijd. Moet die dan 'regelbaar' zijn i.p.v. 2 minuten?
Leon
Goed werk Wubbe!
Als je hem regelbaar maakt kun je hem per taak zelf anders instellen (bv op 2 minuten voor de 5x2 taak, 5 minuten voor de 2x5 taak etc.). Je komt dan al een heel eind in de buurt van het gebruik in een taak zonder dat je zoals Ralf alle taken moet programmeren.
Ik zie een paar opties (zijn er vast meer);
- de tijd (met van zelfsprekend als max de werktijd) zou je bv in een tweede slider erbij kunnen zetten boven de werktijd
- In de settings kiezen of je de tijd in seconden of minuten wilt zien (overigens zou ik dewerktijd altijd in minuten laten staan, setting heeft daar dus geen effect op). Hierdoor creer je plek in de balk (flight x). Het mooiste zou zijn als je dan bv links de afteltijd zet en rechts de opteltijd en er tussen in (maar dit is een extratje) ook een balkje laat zien dat langzaam naar 0 gaat en bv in de laatste 30 seconden rood wordt.
Ik twijfel over het nut van de tekst 'flight x' mag voor mij ook gewoon een klein cijfer zijn in een hoekje of bv een vertikaal streepje tussen de rest en het cijfer.
wat ook handig is is ergens een eenvoudige reset knop zodat je snel kunt resetten (evt met bevestiging zodat dit niet per ongeluk gebeurt).
Super dat je die shake functie erin hebt gezet.
Was het niet gelukt om de tijd waar je nu bezig mee bent groot in de bovenste helft te zetten (bv 1/3 beeld reserveren voor de actuele 'ronde') en dan de 'history' eronder te zetten(zoals je het nu hebt)? Als dit niet lukt evt op een andere manier iets regelen dat de actuele tijd altijd op dezelfd plek blijft staan; is in de stress best lastig als het steeds op een andere plek staat omdat er iets anders bij komt. Minimum scenario wellecht actueel aangeven met bv rode achtergrond.
p.s.Wat gaat ie kosten?
Laatst bewerkt door een moderator: