In het geval van :zon: en buiten karren kan ik wel komen en wat baanvulling verzorgen, maar in het geval vannweer: en binnen karren haak ik af.
Ben je niet op vakantie????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
In het geval van :zon: en buiten karren kan ik wel komen en wat baanvulling verzorgen, maar in het geval vannweer: en binnen karren haak ik af.
Mischien mogen we wel in die melkfabriek rijden . Die 30mtr verder zit (als het regend).
Zouden we niet kunnen achterhalen van wie dat gebouw is.
Dan bellen we deze meneer even op. Want daar is vast wel ruimte.
Dan zorgen we er voor dat die gratis kan eten bij de snackwagen van sjon haha.
Ben je niet op vakantie????
Dat was ooit wel de planning om dan weg te zijn, maar uiteindelijk is het niet gelukt om die week wat te vinden.
![]()
Dat was ooit wel de planning om dan weg te zijn, maar uiteindelijk is het niet gelukt om die week wat te vinden.
![]()
To bad, to bad.
Zal ik je bij de lijst opzetten?!
hoi allemaal
veel plezier morgen allemaal.
en we hopen een goed en lekker weekend te krijgen.:zon:
vooral veel zon. zondag is het bij mij achter dus hoop goed weer te krijgen.:zon:8)
gr patrick
mooie foto'sjullie hebben precies geluk gehad met het weer
is dat bruder kraantje op de laatste foto omgebouwd?of is het een statisch model?
![]()
Deze is omgebouwd en werkt prima.
Ik hoop dat de maker van dit project ook nog eens wat op het modelbouwforum zet.
Hij heeft ook een mooie scania met kiep trailer
ah okewanneer het omgebouwd zal worden zullen we hier dan wel te zien krijgen
Op de foto's staat er vracht die jullie vervoeren. Op een ervan liggen precies gasflessen? zijn dit van die luchtpatronen voor een automatisch fietspompje?