Rc trucks 1:16

• Topicstarter Topicstarter benno212@hotmail.com
  • Startdatum Startdatum
Tja, ieder z'n eigen keus hoor.... Persoonlijk zeg ik:wat maakt het eigenlijk uit.?
Bij ons (12 Juni in Oudega) is alles en iedereen welkom! Gaat toch om het gezellig met elkaar rijden.
De baan ziet er wel super uit ! Zie wel een paar leuke ideeën voorbij komen om ook te doen.

Sjon

Laatst bewerkt:
de nieuwe robbe zijn dus ook niet welkom?? aangezien die op tamiya schaal zitten..

Hallo Alwin,

Wat jij schrijft is niet helemaal waar !!
Er is wel degelijk verschil in schaal tussen de Tamiya en de nieuwe Robbe.
Zet ze maar eens naast elkaar, dan zie je wel degelijk het verschil !

De nieuwe Robbe is 1:14.5
De Wedico 1:14.8

Deze modellen zijn wel toegestaan.

Tamiya is echt iets groter dan de nieuwe Robbe

Laatst bewerkt:
trucks

Hallo Ben,

Hmmmm, waarom dan wel Bruder cabines ???
Deze zijn schaal 1:15 !

Wedico is 1:14.8
De nieuwe Robbe is 1:14.5
De Scale Art is 1:14.5
Allen de oude Robbe is 1:16

och beste truckers all over the world , bij mij in de club kan je met alle types rijden , tamiya , bruder , robbe , leimbach , damitz , wedico , eigen produktie enz.. , als het maar elektromotoren zijn en de schaal schommelt tussen 1/14 en 1/16.
onze ruimte is groot genoeg , er kan gerust 100 man binnen en we zijn er iedere zaterdagnamiddag van 15.00 u tot ........s'nachts.
neem gerust een kijkje op onze site en kom gerust langs , liefst in grote getale.
gr.wedifreak groepsleider trucks ovmv.
Oost-Vlaamse Modelbouw Vereniging
rc heavenmodeltruckers

driven

ik kom al heel vaak bij ben in apeldoorn.
en het is en blijft een mooie baan.
iedereen is gastvrij en vriendelijk daar.
dus het is zeker de moeite waard om er heen te gaan.

okee das beloofd ik zal eens proberen om met een aantal van onze leden naar apeldoorn te komen .
wij kijken op geen 100 km , haha dus gasten tot in de nabije toekomst.
groetjes en succes.
wedifreak.

och beste truckers all over the world , bij mij in de club kan je met alle types rijden , tamiya , bruder , robbe , leimbach , damitz , wedico , eigen produktie enz.. , als het maar elektromotoren zijn en de schaal schommelt tussen 1/14 en 1/16.
onze ruimte is groot genoeg , er kan gerust 100 man binnen en we zijn er iedere zaterdagnamiddag van 15.00 u tot ........s'nachts.
neem gerust een kijkje op onze site en kom gerust langs , liefst in grote getale.
gr.wedifreak groepsleider trucks ovmv.
Oost-Vlaamse Modelbouw Vereniging
rc heavenmodeltruckers

Mooie binnenbaan hoor, kunnen jullie deze baan permanent laten liggen ??

Ook mooie gebouwen hoor, Super !

Laatst bewerkt:
hallo de baan is permanent hebben ook een mobile baan van 400 m2
als je langs wild komen en je komt van verre altijd even bellen
groeten ben

Laatst bewerkt door een moderator:
deze week scania's gebouwd geschuurd en gespoten en voor zien van aandrijving
nou alleen de lampen nog zie foto's

Laatst bewerkt door een moderator:
baan

Mooie binnenbaan hoor, kunnen jullie deze baan permanent laten liggen ??

Ook mooie gebouwen hoor, Super !
tja piet er is ondertussen een héél spijtig voorval gebeurd binnen de afdeling trucks van ovmv aalst.
het bestuur heeft namelijk hele andere ideeen dan de truckers , het bestuur bestaat uit mensen van de trein afdeling en wij trucks hadden daar een ruimte die wij zelf met man en macht hadden klaar gestoomt voor in gebruik te nemen .
na heel wat heen en weer discussieeren , een jaar en half , tussen wat wel en niet mocht kwam het uiteindelijk tot een breuk ,tussen mij , groepsleider , en bestuur.
dus tot onze groote spijt deel ik dan ook mede dat het gros van de truckers de ovmv vereniging heeft verlaten en mij in een vriendenkring is gevolgt.
wij gaan dus vanaf heden onze eigen weg en blijven trucken her en der .
t'is allemaal verloren moeite en zweet maar dat is nu eenmaal zo .
we hebben enorm veel moed om verder onze eigen weg te gaan en of het mooie vaste parcours er nog nog even mooi bijligt zal een vraagteken zijn.

ze doen maar op , en wij ook .
in de toekomst laten we jullie wel weten hoe en waar we zitten.

RC Model Truck Friends.
groeten wedifreak.

Geert,jammer dat het zo gelopen is.Veel inspanning gedaan om iets moois te verwezenlijke en nu dit.Toen ik bij jullie op bezoek kwam,was er iets te zien wat een ander niet heeft,jammer.
vr.gr.adrie

trucks

Geert,jammer dat het zo gelopen is.Veel inspanning gedaan om iets moois te verwezenlijke en nu dit.Toen ik bij jullie op bezoek kwam,was er iets te zien wat een ander niet heeft,jammer.
vr.gr.adrie

hoi adrie , tja alles is spijtig als er een eind aankomt maar aan een worst zijn er altijd twee einden haha , komt wel goed zoals ze in nl zeggen .
we zijn al volop bezig met het zoeken van een nieuwe eigen lokatie , en die komt er wel met tijd en boterhammen .
belgisch gezegde.
ik hou jullie wel op de hoogte.
groetjes wedifreak.

Back