Hallo, Ik ben Michiel, zit nu in het 5de Industriële wetenschappen en zou voor mijn geïntegreerde proef van volgend jaar een duikboot willen maken. Ik heb al enkele RC boten gemaakt en enkele maanden geleden kwam ik op het idee om een duikboot te maken. Heb hiervoor wat opgezocht en uiteindelijk is mijn oog gevallen op de VIIC/41. Het probleem iss dat ik zeer weinig tijd heb en dit dus niet alleen af kan maken in 2 jaar tijd, dus heb ik er een groepswerk van gemaakt en nu werk ik dus samen met Thomas. Hij kent minder af van modelbouw maar hij kent zeer veel af van programmeren.
Dus zo zijn we er enkele maanden geleden samen mee begonnen. Het is onvermijdelijk dat we in ons bouwproces veel problemen tegen zullen komen, dus wouden we graag beroep doen op JULLIE kennis.
Het is misschien handig om te weten dat we in het school gebruik kunnen maken van CNC, Draaibanken, Frezen,...
Elektronica is ook geen probleem want mijn broer is master in de elektronica en mijn vader geeft les in elektronica.
Nu enkele foto's van wat we tot nu toe hebben.
Momenteel zijn we bezig met de vin te frezen.
Dus zo zijn we er enkele maanden geleden samen mee begonnen. Het is onvermijdelijk dat we in ons bouwproces veel problemen tegen zullen komen, dus wouden we graag beroep doen op JULLIE kennis.
Het is misschien handig om te weten dat we in het school gebruik kunnen maken van CNC, Draaibanken, Frezen,...
Elektronica is ook geen probleem want mijn broer is master in de elektronica en mijn vader geeft les in elektronica.
Nu enkele foto's van wat we tot nu toe hebben.
Momenteel zijn we bezig met de vin te frezen.
Laatst bewerkt door een moderator: