rc vrijheid

hallo beste modelzeilers,

het is heel goed verlopen met de bouw van de vrijheid ,maar vaak wegen de laatste loodjes het zwaarst.Ik heb dat ondervonden met de laatste
latten inplaats van 43 latten aan elke kant ben ik doorgegaan tot 48 ,zodat mijn halve maan stukken uit mijn overgebleven mahonie van
1cm breed kon zagen. Deze stukken waren moeilijk om redelijk pas te krijgen,maar liggen nu pas klaar zie laatste foto,s en vanavond ga ik deze
erin lijmen en is de romp dicht zover het laatste nieuws,
groet aegir_2

Heb 2 vraagjes:

Waarom begin je steeds met het aanmaken van een nieuw topic.
Straks staan er diverse topics over de bouw van de Vrijheid en kan niemand het meer echt volgen. Gewoon voortborduren op 1 topic.

Bouw je deze van een tekening en hoe kom je daaraan, mochten er meer personen interesse hebben in het bouwen van een Vrijheid.

Laatst bewerkt:
Nu je het zegt.
Maak er gewoon een bouwverslag van en pb een mod om de losse verhalen te wissen of over te zetten.(anders zit je misschien met dubbelposting).

antwoord

Heb 2 vraagjes:

Straks staan er diverse topics over de bouw van de Vrijheid en kan niemand het meer echt volgen. Gewoon voortborduren op 1 topic.

Bouw je deze van een tekening en hoe kom je daaraan, mochten er meer personen interesse hebben in het bouwen van een Vrijheid.

begrijp weinig van deze site hoe je het een en ander moet doen weet niet wat een topic is sorry begrijp de engelse termen niet ben geen kei op de pc vind het al een prestatie dat ik wat kan laten zien.Gebruiksaanwijzingen
in het nederlands zou wel zo prettig zijn .Het vrijheidje bouw ik van de originele bouwtekening ,die verkrijgbaar is tegen betaling bij het knwv.

Ik snap het aegir_2,
geeft niet.
Lekker blijven bouwen,
misschien dat we er wat aan kunnen doen door wat hulp met uitleg te vragen.
Tot binnenkort. ik ga nu naar bed.

Ik snap het aegir_2,
geeft niet.
Lekker blijven bouwen,
misschien dat we er wat aan kunnen doen door wat hulp met uitleg te vragen.
Tot binnenkort. ik ga nu naar bed.

ik heb je foto album bekeken dat is toch ook een hele onderneming ik ben nog niet door de 190 fotoos maar ga dat zeker verder bekijken

Heb 2 vraagjes:

Alleen is deze tekening erg prijzig nl 155 euro maar je mag dan de vrijheid
1op1 bouwen de spanten zitten erbij 1op1 heb de schaal 1op5 op mijn pc gezet als pdf A3 formaat

155 euro !

dat gaat me iets te gortig worden, ben ik al een aanzienlijk deel kwijt van mijn budget wil ik ook een Vrijheid bouwen.
Ga maar eens goed nadenken wat te doen.

ik heb net je foto album bekeken.
vind hem ik super mooi.
ga dit zeker volgen. he wel foto's blijfen plaatsen:D

Beste Aegir_2,

Heb zojuist de foto's bekeken van de romp. In een woord: prachtig! Om te watertanden zo mooi en netjes. Ik stel voor dat iemand je even helpt met het plaatsen van de foto's in dit topic zodat iedereen ervan kan genieten!

Eric

Laatst bewerkt:
Back