rcbrmin bestellen niet mogelijk

The website has closed, the email notification due to server problems.
If you have any qustions about the order you can contact our email rcbrmin@hotmail.com

Affected by the traffic control of the covid 19 epidemie.

Hallo Marceline,

Je kan gewoon bestellen bij RCBRMIN.
Ik heb 2 mei 2022 nog een bestelling geplaatst van een Cardanische koppelschotel met een kingpin voor de Goldhofer dieplader.
Vanavond betaald met Paypal, nadat de bestelling vanavond bevestigd was door RCBRMIN.
Je kan alleen nog maar met Paypal betalen.
Ik heb van RCBRMIN al bericht gehad, dat de betaling binnen is.
Ook Paypal heeft de betaling bevestigd.

De bovenstaande tekst van jou staat al heel lang op deze website

Hallo Marceline,

Je kan gewoon bestellen bij RCBRMIN.
Ik heb 2 mei 2022 nog een bestelling geplaatst van een Cardanische koppelschotel met een kingpin voor de Goldhofer dieplader.
Vanavond betaald met Paypal, nadat de bestelling vanavond bevestigd was door RCBRMIN.
Je kan alleen nog maar met Paypal betalen.
Ik heb van RCBRMIN al bericht gehad, dat de betaling binnen is.
Ook Paypal heeft de betaling bevestigd.

De bovenstaande tekst van jou staat al heel lang op deze website

Hallo Pieter,

Bedankt voor de kennisgeving.

Zitten ze in China in de Shanghai of de Shenzen regio? Daar zitten ze nu in een keiharde lockdown, dan krijg je geen antwoord.

Ze hebben daar een ander idee van het aanpakken van de pandemie, en thuiswerken kunnen ze daar niet, dus dat is mogelijk de oorzaak.

Wat op de website staat, geldt voor de Aziatische landen, niet voor Europa.

Als je besteld bij RCRBMIN en je woont in Europa, worden de onderdelen/trucks verzonden vanuit Europa, uit Groot Brittannië of Duitsland.
Wel iets langere levertijd.
Een truck bestellen duurt op dit moment ± 6 weken.

Communicatie is altijd lastig met RCRBMIN, maar als ik een bericht verstuur krijg ik gewoon antwoord, dit duurt nu ongeveer 2 a 3 weken.
Of dit komt, omdat ik via ons bedrijf in Haren (Ems) DE mail, weet k niet, waarschijnlijk wel ?

RCBRMIN is een betrouwbaar adres, niks mis mee, wel nu een wat langere levertijd.

Heb ook weleens een bestelling van rcbrmin gehad uit een ander EU land dat kon je volgen via tracking en trace, Ze verzenden uit meerdere landen niet alleen uit Engeland of Duitsland.

Ik heb ook nog wat onderdelen nodig voor een paar trucks, maar wacht even met bestellen tot het beter gaat in China.

Niet alle bestellingen bij RCBRMIN worden uit de EU verzonden, zoals mijn laatste bestelling details hier onder:

9 juni 2022 CN. CHE. East China sort facility
15 juni 2022 Arrival import Airport
15 juni 2022 International Airport Schiphol Netherlands
21 juni 2022 GLS Rotterdam
27 juni 2022 pakket nog niet geleverd door problemen bij GLS Rotterdam.

Volgende keer rcbrmin vragen of ze volgende keer met DHL willen verzenden, heb met GLS -DPD geen goede ervaringen.

Laatst bewerkt:
Vreemd, ik krijg alles geleverd via DHL.
Waarschijnlijk komt dit dat ik alles via mijn B.V. bestel.
Er zit wel verschil in de leveringstijden, maar ja dat is bij al die bedrijven uit het Verre Oosten.
Levertijden zijn gemiddeld 2 dagen langer, dan voor Covid-19

En ja, ook de bezorgdiensten hebben te maken met een medewerkers tekort.

Ik bestel altijd tijdig bij RCBRMIN, zodat de artikelen/onderdelen meestal al binnen is voordat ik het nodig heb.
"Regeren is voor uitzien zeggen ze"
:thumbsup: :worship: :wave :) :) :)

Al hoewel ik wel mijn twijfels, of dit in Den Haag ook zo is.
:(:(:(:(:(

Bestelde laatst wat stekkers bij Ali, die waren met een week bezorgd, inclusief inklaren bij de Douane, uit China vandaan.
Een bestelling uit Duitsland, net over de grens bij Groningen deed er met DHL 11 dagen over. Toen ik pas na 10 dagen kon klagen waar mijn zending bleef werd die opeens gesorteerd voor bezorging.

Het maakt niet uit met welke pakketbezorger je werkt, ze zijn allemaal even goed of even slecht.

Bestelde laatst wat stekkers bij Ali, die waren met een week bezorgd, inclusief inklaren bij de Douane, uit China vandaan.
Een bestelling uit Duitsland, net over de grens bij Groningen deed er met DHL 11 dagen over. Toen ik pas na 10 dagen kon klagen waar mijn zending bleef werd die opeens gesorteerd voor bezorging.

Het maakt niet uit met welke pakketbezorger je werkt, ze zijn allemaal even goed of even slecht.

Hallo William,

Het verschil zit er in, denk ik, dat onze 2 BV's in Nederland en 2 GmbH's in Haren (Ems) in Deutschland zitten en de pakketjes daar bezorgd worden.
Soms laat ik de pakketjes doorsturen/bezorgen met meerdere pakketjes naar NL, dit duurt normaal 3 dagen.
Ook stuur ik pakketjes van NL naar DE, verzenden via DHL, die worden via DHL Hengelo thuis, via de BV's NL opgehaald, dit duurt 1 dag langer, 4 dagen.
De pakketjes uit Haren (Ems) DE worden via DHL Haren (Ems) worden opgehaald/bezorgd naar DHL Hengelo NL

Maar ook DHL heeft men medewerkers problemen.
Ik ben tevreden over DHL, beter dan Post NL

Ook geen slechte ervaringen DPD, hier maken wij zelf geen gebruik van, maar krijgen soms pakketjes afgeleverd via DPD van onze cliënten/leveranciers.

Met GLS heb ik geen ervaringen.

P.S.
Wij hebben een contract met DHL afgesloten, betreffende ophalen en bezorgen.
DHL sneldienst kan ook, maar dit is aanmerkelijk duurder.
Hier maken wij soms gebruik van, als een cliënt iets snel geleverd wil hebben.
Of wij iets snel geleverd willen hebben van onze leveranciers.
Voor 5:00 uur besteld, de andere dag bezorgd voor 21:00 uur.
(dit geldt alleen voor werkdagen en zaterdag, niet op zondag)

Dus ja, eigenlijk is dit geen juiste vergelijk met particulieren.

Even mailtje aan RCBRMIN gestuurd, ze verzenden met GLS, terwijl erbij tracking en trace DPD staat, DPD kan tracking en trace niet vinden.

Nu bij GLS de vermelding pakket wordt 28 juni 2022 geleverd we gaan het zien. Morgen ook nog pakketje via GLS van RS Modellbau.

Overal hebben ze mensen te kort in elke bedrijfstak

Heb van rcbrmin wel een telefoonnummer gehad om direct contact te krijgen met GLS, En niet met het callcenter.

Back