RCBRMIN

• Topicstarter Topicstarter marcelinets
  • Startdatum Startdatum
M

marcelinets

Guest
Een verandering bij rcbrmin normaal zijn de verzendkosten tussen de E.30 / E.70, vorig jaar.

Ik deed een bestelling vandaag a E.122,50 verzenden via DPD, exempt customs duty europe, verzendkosten E.8,- totaal bedrag E.130,50. via PayPal.

Ik ga er maar vanuit dat er nog customs duty kosten bij gaan komen, normaal verzend men binnen de euro landen en zijn de verzend kosten hoger tussen de 30,- / 70,- euro.
Beetje vreemd dat ik nu maar 8 euro verzendkosten moet betalen, verzenden met DPD. Verzend duur 5 tot 14 dagen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb maar even een emailtje gestuurd om te vragen hoe dat kan met de verzendkosten.

Misschien handig eerst de reactie af te wachten en dan info te geven. Normaliter verzenden ze zonder douane vanuit EU. Dat is dan wel adinistratief want spul komt uit China uiteindelijk. Maar met de huidige Corona gekte kan het tijdelijk wel anders zijn.

Misschien handig eerst de reactie af te wachten en dan info te geven. Normaliter verzenden ze zonder douane vanuit EU. Dat is dan wel adinistratief want spul komt uit China uiteindelijk. Maar met de huidige Corona gekte kan het tijdelijk wel anders zijn.
Als ik antwoord heb van rcbrmin zal ik dat ik melden, in verband met drukte duurt dat wat langer dat men antwoord staat op hun website.

op site staat europa zonder douane gelul,zitten in china,zijn nu weer aan t werk na tijdje dicht te zijn geweest ivm corona
ze sturen per bulk het naar duitsland vandaar wordt verder verz in europa,deden ook tijd via engeland maar ja das over

op site staat europa zonder douane gelul,zitten in china,zijn nu weer aan t werk na tijdje dicht te zijn geweest ivm corona
ze sturen per bulk het naar duitsland vandaar wordt verder verz in europa,deden ook tijd via engeland maar ja das over
Wat een gezwam, Wacht nou eens rustig af wat Rolf en ik hebben geschreven.

Heb maar even een emailtje gestuurd om te vragen hoe dat kan met de verzendkosten.
Hieronder even de reactie van rcbrmin die ik vandaag kreeg.

We set the freight according to the actually situation. We actually spend 10 euro shipping on your order.
Due to the departure of some staff members email responce may take a long time, order processing and shipping is normal.

All orders from the EU countries will delivered from the EU.
There is no costums duties.

Rechtstreeks vanuit China is wel een dingetje. Ik moest onderlaast €120,- aftikken bij DHL. Dit is een oplossing die heel wat gunstiger is, geen exstra kosten waarvan je eigenlijk van tevoren niet weet wat er bij komt.

Bestelling is eindelijk binnen door fout bij DPD een dag later geleverd, adres gegevens klopte niet, een telefoontje naar DPD heeft geholpen.

Back