RCC-Zoetermeer

In aanvulling op Pinty; in de komende dagen proberen wij samen met het bestuur van ZLC een ontmoeting te plannen, we zullen dan samen het terrein en de mogelijke plaatsen bekijken. Hierbij zullen we een zorgvuldige afweging maken waarbij wij de ZLC niet in de weg zit en waarbij RCCZ probeert een plek te zoeken die zoveel mogelijk aan de eisen voldoet.

Even een update!

Rcc-zoetermeer heeft ondertussen twee outdoor en een indoor meeting georganiseerd, en dit was een groot succes! De indoor meeting had een limiet van 40 inschrijvingen, en deze werd ruim van te voren gehaald.

Ondertussen kan er ingeschreven worden voor de 2e indoor meeting, in januari. Na een paar uur waren er al 15 inschrijvingen, dus die 40 gaan we ook dit keer makkelijk halen.

Lijkt het je nou leuk om vrijblijvend een keer mee te rijden of te komen kijken? Kijk dan even op de website en het forum:

www.rcc-zoetermeer.nl/forum
www.rcc-zoetermeer.nl

en wat piccies voor de smaak:

1164840678_5_seew.jpeg

1164840795_5_arpK.jpeg

1164841391_5_xYbC.jpeg

DSC_5335.JPG

1164841835_5_qlvx.jpeg

DSC_5341.JPG

DSC_5357.JPG

Laatst bewerkt:
na het lezen van dit topic even jullie website bekeken, ziet er gelikt uit hoor!
Voor mij is het te ver rijden vanuit Groningen maar volgens mij komt het al aardig van de grond.

misschien een overbodige vraag, maar:
hebben jullie ook contact gehad met andere clubs in Nederland om te checken wat er allemaal geregeld cq aangevraagd moet worden qua vergunningen e.d?
Dat scheelt een hoop uitzoeken.

na het lezen van dit topic even jullie website bekeken, ziet er gelikt uit hoor!
Voor mij is het te ver rijden vanuit Groningen maar volgens mij komt het al aardig van de grond.

misschien een overbodige vraag, maar:
hebben jullie ook contact gehad met andere clubs in Nederland om te checken wat er allemaal geregeld cq aangevraagd moet worden qua vergunningen e.d?
Dat scheelt een hoop uitzoeken.

Jazeker, maar het grootste probleem blijft toch de lokatie. De gemeente zit er niet echt op te wachten, maar we blijven het proberen. (ook bij omliggende gemeente)

En idd, het komt aardig van de grond! We hebben ondertussen 80 leden, en de komende meeting zit nu al vol, terwijl hij pas 29 Januari plaats vind!

Wil je komen kijken, en even kennis maken/ de sfeer proeven, dan ben je natuurlijk van harte welkom! Kijk even op de website waar en wanneer.

Wellicht dat een paar van jullie al het een en ander hadden gehoord, betreft een pauze/korte stop voor de meetings van RCCZ.

Na een paar succesvolle maar intensieve meetings werd het voor een aantal crew leden een beetje teveel, waarbij tijdgebrek en wat afgezwakt plezier de hoofdrol speelde. Hierdoor hebben wij als crew besloten een pauze in te lassen, om te kijken wat de toekomst van RCCZ zou zijn.

Nu we een paar weken verder zijn, zijn er een aantal besluiten genomen. Zo gaat de club in principe verder als 1/8 en 1/10 (of kleiner) vereniging, zonder bigscale. (tenzij er zich een aantal vrijwillegers aanbieden voor het organiseren van het bigscale deel). Ook heb ik (Mike) besloten niet verder te gaan als crew member. Ik vind het erg jammer, maar zal uiteraard als fanatiek rijder aanwezig zijn op de meetings!

Op ons forum (www.rcc-zoetermeer.nl/forum) vind je een uitgebreide uitleg. RccZ zal dus verder gaan met het organiseren van meetings!

Houd de website en het forum in de gaten voor de komende meetings!

Back