RCP-Lightning-Series (Indoor Montfort NL)

Mach-One de RC vereniging uit Helmond timmert aan de weg deze winter.

Zo organiseren ze een 4tal indoor races.
Drie voor 1:10 electro wagens en één race voor nitro wagens.

Data: Electro

20/21 November 2010
22/23 Januari 2011
19/20 Februar 2011

Data: Nitro

26/27 Maart 2011

Info/entry form over de electrowedstrijden:
http://rcp-lightning-series.racet.nl/

Mach-One is ook begonnen met de bouw van een 1:10 electro circuit.
De grondwerken zij inmiddels zo goed als gereed. Betreft een volledig astroturf circuit waarop diverse layouts uitgezet kunnen worden.
De bedoeling is om in 2011 een BNK te organiseren (als dit mogelijk is in overleg met BNK bestuur).
Kortom er zit duidelijk beweging in de 1:10 klasse met een tweetal nieuwe banen erbij in 2011, (Mol en Helmond).

Info over de vereniging vind je hier: http://mach-one.nl

22992866.png

Laatst bewerkt:
klinkt goed, welke klasses gaat het nu precies om? ik zie dat je 1:10 offroad benoemt als klasses, maar ook 1:8 electro is welkom (buggy, truggy?) en 1:8 nitro op 26/27 maart?

Matthijs,

alleen 1:10 auto's indoor en dan 1:10 2wd bugy, 1:10 4wd buggy en 1:10 open truck klasse 2wd en 4wd (truggy, monster en short course).

De nitro wedstrijd is alleen 1:8 nitro buggy 3,5cc.

indoor,das mooi in de wintermaanden,
ik kom ook gassen,ik w8 nog ff met inschijven tot morgen,dan heb ik mn transponder binnen,ken ik gelijk het nr doorgeven.

Ingeschreven in de open truck klasse.
Het zou leuk zijn als dr ook nog wat andere Shortcourse trucks mee gaan doen!

ook hier zit ik nog te wachten op mijn transponder nummertje...

en ik heb nog effe

Kan jammer genoeg niet mee doen omdat ik geen geschikte auto heb :(

Waarom enkel 1/8 nitro als ik mag vragen?

welke ondergrond gaat het krijgen in de manege?

(ik denk dat elektro naar nitro conversions weer helemaal in gaan raken deze winter ;) )

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha, dat is het me ook niet waard.

Vraag me gewoon af waarom het is, net als dat ik me afvraag waarom enkel buggy geen truggy.

Als je een ontvanger (en lader) hebt mag je wel met mijn B44 rondcrossen hoor Nard.
Spares genoeg, accu's voor een dag en het is ook 4WD ;) Of je moet 2WD leuker vinden dan kan ik ook nog wel een B4 opbouwen ;)

Laatst bewerkt:
Ontvangers heb ik genoeg, bedankt voor het aanbod! 4WD is meer mijn ding ;)

Heb al overwogen om een 1/10 te gaan kopen, maar heb de hele tijd gezegd dat pas te doen wanneer de 1/10 baan bij M1 af is ... maar nu dit weer.

Komop mensen!!
Het is een mooie lokatie, ik ben er wel es geweest.
Je kan er een mooi rondje uitzetten (plaats zat).
En de organisatie kennende zullen er wel een paar leuke hindernissen verzonnen worden.
Sleutelplaatsen zijn volgens mij vlak naast de baan, dus dat is ook erg gemakkelijk.
Het kan wel wat koud zijn in november, maarja dan maar wat warms aantrekken, toch.

Back