RCP-Lightning-Series Indoor offroad Montfort NL)

bzb je was wel eerste geworden bij de 2WD maar als je dan weg gaat voor de prijsuitreiking dan loop (rol :) ) je een mooie beker mis...

tot de volgende keer weer kerel!

blijkbaar moet ik nog 1 maal even reageren voor wat verduidelijking, onwaarheden worden nog altijd beter aangenomen dan de waarheid, ik ben NIET weggegaan voor de prijsuitreiking omdat ik boos was op iets of iemand in montfort, vond alleen wat ik zei dat er niet net gereden werd (punt!!)

Ik ben gelijk weggegaan omdat ik de dagen ervoor dikke koorts heb gehad en alsnog erg druk ben geweest met werk, de ochtend op weg naar montfoort heb ik nog eens een lekke band gekregen dus die heb ik ook nog even verwisseld op m'n knietjes, daarna nog een lange intensieve race dag maakte het voor mij "enouf is enouf" ben ook geen 20 meer (de complimentjes worden er echter niet minder hoor dus geen zorg).

Al met al is het niks voor mij dit allemaal te melden maar iedereen denkt al zo snel eerder negatief dan positief dus moet het toch maar even verduidelijken

De beker doneer ik graag aan dat aardige jongetje wat mij altijd vanaf dag 1 altijd met van alles en nog wat helpt (rijd buggy volgens mij, schaam me dat ik zijn naam niet weet)

tot de volgende keer op de baan :)

blijkbaar moet ik nog 1 maal even reageren voor wat verduidelijking, onwaarheden worden nog altijd beter aangenomen dan de waarheid, ik ben NIET weggegaan voor de prijsuitreiking omdat ik boos was op iets of iemand in montfort,................................................
tot de volgende keer op de baan :)

zeg ik dat dan?

Ik gaf alleen aan dat je toch nog een prijs had gewonnen... :D

maar inderdaad PUNT erachter en ZAND erover....

Roger that bezige bijtjes! ;) Ik zou het trouwens ook graag druk willen hebben met zo'n baas als die van jou...

edit: zijn er trouwens al luitjes die van plan zijn om in Feb naar Montfort te gaan??

Laatst bewerkt:
Als ik dan een B44 heb misschien ;) Maar heb in het weekend van 19 feb ook MOL. Persoonlijk blijft 1/8 toch mijn voorkeur houden, dan brute geweld hijst bijna mijn vlagpaal ;)

Als ik dan een B44 heb misschien ;) Maar heb in het weekend van 19 feb ook MOL. Persoonlijk blijft 1/8 toch mijn voorkeur houden, dan brute geweld hijst bijna mijn vlagpaal ;)

Wellicht als je Skyaflake lief aankijkt, dat je zijn kromme B44 mag lenen... ;) Maar die ontzettende grote knoepert van jou gaat niet steigeren bij de kleine rakketjes? :p

Uiteraard is Mol stukken spectaculairder, daar heppie gelijk in!

Laatst bewerkt:
Back