D
DutchRC
Guest
Een tijdje terug heb ik een Mig 29 gebouwd naar aanleiding van de tekeningen van RC Powers (hij/ze zullen de meeste vliegers wel bekend zijn, gok ik)..
Een makkelijk te bouwen vliegtuigje, maar het bleek een zeer leuk vliegend model te zijn
Na Vele vluchten ermee was hij een beetje gaar/afgeragd.. En tijdens de laatste vlucht nam ik wat meer risico's dan verstandig was.. Wat resulteerde in een mooie crash.. Op zich was het vliegtuigje nog wel repareerbaar, maar ik besloot maar eens een verse Mig te bouwen.. met een paar aanpassingen..
Dit is een 3D tekening van het geval:
EN! Ter uwer vermaek, ook een grappig (vooral het einde) filmpje met dat vliegtuigje:
Materialen:
*wordt vervolgt*
Een makkelijk te bouwen vliegtuigje, maar het bleek een zeer leuk vliegend model te zijn

Na Vele vluchten ermee was hij een beetje gaar/afgeragd.. En tijdens de laatste vlucht nam ik wat meer risico's dan verstandig was.. Wat resulteerde in een mooie crash.. Op zich was het vliegtuigje nog wel repareerbaar, maar ik besloot maar eens een verse Mig te bouwen.. met een paar aanpassingen..
Dit is een 3D tekening van het geval:

EN! Ter uwer vermaek, ook een grappig (vooral het einde) filmpje met dat vliegtuigje:
Materialen:
- 2x 6mm depron sheet Quartel Modelbouw - DEPRON 6mm 700x1000mm wit (1mtr) € 12,10
- Motor 2826-6 2200kv D2826-6 2200kv Outrunner Motor € 8,97
- ESC 40A Hobbywing Skywalker regelaar 40A - Hobbywing motor en regelaar nodig? Hobbywing NR.1 Dealer - Toemen Modelbouw € 21,90
- 6x4x3 propellor Master Airscrew propeller 6x4 € 3,16
- 4x servo Hitec HS-81MG € 96,00
- Lipo 1800mAh 3S ZIPPY Flightmax 1800mAh 3S1P 40C (DE Warehouse) € 13,80
- 5mm carbon viber stang € 3,80
- plakband
- hot glue
- stukje hout voor de motor mount
- servo-links & control horns
*wordt vervolgt*
Laatst bewerkt door een moderator: