RcRallyCup 2009/2010 (RRC)

mbv010.jpg

kiknauw, un actie foto fan meself :rolleyes:

dat was Per (drift-junkie) die een auto gellukig niet ongelukkig tegen z'n hoogd kreeg.

Laatst bewerkt:
Met text door de foto's???

Maar de auto's en de baan zien er goed uit!

text door de foto's : jammer
betalen voor foto's : jammer.

laten we ook geld gaan vragen als wij met onze hobby bezig zijn en publiek trekken.
2,5€ per heat kijken

;)

Je gewoon beroepen op je portret recht als je met je smoel erop staat ;)

Ps 2,50 voor publiek .. 50 Euri voor fotografen die $$ vragen voor hun foto's

Goedemorgen,

Klaas is fotograaf en doet dit voor zijn beroep en niemand is verplicht foto's bij hem te bestellen...als zou hij 10 foto's verkopen zijn zijn gemaakte benzinekosten eruit... natuurlijk zou het anders zijn als hij daar al zou zijn omdat hij mee raced, maar in dit geval komt hij speciaal voor dit evenement vanuit Medemblik naar Bergschenhoek en dat kost geld en tijd, dus 2,50 voor een foto van een profi is niets...dus voordat jullie commentaar geven probeer je eerst te verplaatsen in een ander...

Goedemorgen,

maar in dit geval komt hij speciaal voor dit evenement vanuit Medemblik naar Bergschenhoek en dat kost geld en tijd, dus 2,50 voor een foto van een profi is niets...dus voordat jullie commentaar geven probeer je eerst te verplaatsen in een ander...

toch zijn eigen keuze geweest? of was hij expliciet op verzoek van iemand? ;)

je moet ook begrijpen. dat we allemaal enthousiast met de hobby bezig zijn en we hel allemaal "cool" vinden om eens een actie foto te zien van je eigen auto. dan kom je op een site met dikke texten door een foto en mag je betalen voor die foto.

als je dan als fotograaf speciaal uit vrije wil naar dit event bent gekomen. dan zet je toch een paar foto's op picassa o.i.d of zet je er een aantal lowres. hier in het topic.

als ik naar een wedstrijd gaat kost het me ook geld en tijd op de vrije zondag. maar dat is een keuze die ik maak. het lijkt wel of tegewoordig overal mee verdient moet worden. vriendendiensten of coulace lijkt er niet meer bij te zitten

Laatst bewerkt:
toch zijn eigen keuze geweest? of was hij expliciet op verzoek van iemand? ;)

je moet ook begrijpen. dat we allemaal enthousiast met de hobby bezig zijn en we hel allemaal "cool" vinden om eens een actie foto te zien van je eigen auto. dan kom je op een site met dikke texten door een foto en mag je betalen voor die foto.

als je dan als fotograaf speciaal uit vrije wil naar dit event bent gekomen. dan zet je toch een paar foto's op picassa o.i.d of zet je er een aantal lowres. hier in het topic.

als ik naar een wedstrijd gaat kost het me ook geld en tijd op de vrije zondag. maar dat is een keuze die ik maak. het lijkt wel of tegewoordig overal mee verdient moet worden. vriendendiensten of coulace lijkt er niet meer bij te zitten

Hij is om mijn verzoek gekomen en nogmaals niemand is verplicht een foto te kopen... de aanbieding ligt er en wie daarvan gebruik wil maken doet het of niet.

mijn complimenten over de foto's,echt gave actie foto's staan erbij!

en de prijs is niet duur hoor!
als je vrouw of vriendin het beter kan dan neem je die toch mee om gratis foto's te maken:mrgreen:

laten we niemands werk afkraken want het is tegenwoordig al moeilijk zat om werk te hebben.

want toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen:cool:

bedankt voor je heldere uitleg;)

Ik snap de comotie wel hoor, zomaar iemand die blijkbaar foto's komt maken. Leuk, zelfs even vragen of je met z'n allen op de foto wil. Maar als je er daarna achter komt dat je mag gaan lappen. Beetje crue kan dat zijn in sommige ogen. Het komt al snel over als iemand die per klik van z'n fotocamera €2,50 richting z'n portemonnee ziet gaan met eurotekens in de ogen. Ik vind de rest van de foto's op z'n site niet super, zeker die van de trouwerij niet. Ik ken er wel meer die dit doen, overal het fototoestel mee en dan rondklikken om ze vervolgens in envelopjes uit te delen en of je even wil lappen.

Ben erg kritisch over dat soort fotografen..

Back