RCtechnics.eu van de baan???

Status
Niet open voor verdere reacties.

5p1k3

Forum veteraan
Weet iemand wat er gebeurd is met de webshop van rctechnics.eu? Zo te zien is die niet meer beschikbaar:

Informatie uit een whois:

Domain: rctechnics
Status: SUSPENDED(QUARANTINE)
Registered: Fri Apr 7 2006
Available: Wed Feb 25 2009

:((((

Ja ik was van plan ook te gaan bestellen vandaag, al meerdere keren geprobeerd op de site te komen maar hij blijft foutmeldingen geven. Wilde er zelf ook al een topic over starten....

Maar het lijkt me toch niet dat ze gewoon weg zijn , volgensmij deden ze super zaken daar ik denk eerder dat de site onderhanden wordt genomen oid.

Net voor het weekend site updaten als bedrijf waarbij je verkoop hoofdzakelijk vrijetijdsartikelen zijn lijkt me een heel slechte zaak... another one bites the dust lijkt ne niet onwaarschijnlijk.
Misschien kunnen ze niet op tegen het hobbycity succesverhaal?.

Toevallig wilde ik ook even gaan kijken op die site ivm bestelling Hyperion lader. Maar de site werd niet gevonden inderdaad. Ze hadden een paar mooie dingen hoop dat ze snel terug zijn. Er zit toch ook een lid van die toko hier op het forum?

er zijn nog van die sites momenteel, nieuw jaar en hun "abonnement ofzo vergeten te betalen zeker??:p kweetniet, viel me ook op deze wek dat er nog site's zijn....

Niet te snel naar conclusies springen allemaal.. er staat QUARANTAINE.. dat betekent dat er IETS aan de hand is, maar niet perse dat die zaak kapot is.

Mijn laatste bestelling was vrij recent en die is netjes afgehandeld. Er stond een potje zap ik backorder, die heb ik 3 dagen geleden nog per post ontvangen.

Ik kan mij dus eigenlijk niet voorstellen dat ie op de fles is, ik denk eerder dat er wat scheef gelopen is met het domein (administratief).

En ja.. dan kan het heel goed dat mailtjes ook niet meer werken, aangezien die ook aan dat domein gebonden zijn.

Mogelijk heeft iemand getracht het domein te verhuizen (onterecht) ofzo..

Ik hoop eerder op een server upgrade ;)

(de site 'vloog' niet echt.)

Zou echt zonde zijn als hij weg is, en heb ook nog wat zaken in backorder staan.

Hezik zoiets denk ik ook hoor. Zon winkel verdwijnt echt niet van de één op de andere dag, en als ze bij wijze van spreken 'falliet' zouden zijn dan was daar vast wel een vooraankondiging van.

Een tijdje terug kreeg ik via de virusscanner een melding dat er wat vreemds in de scripts zat. Mogelijk dat ze nu via de provider/hosting club een lock out aan hun broek hebben. :?

Hoewel.... Toch vergeten te betalen? 8O Of verhuisd van de ene naar de andere provider en er is iets mis gegaan met het omzetten van de domeinnaamregistratie. Gisteren liep de registratieperiode af en op 25 februari komt de domeinnaam vrij voor anderen. :lol:

Code:
Name rctechnics 
Status QUARANTINE (What this means) 
Registered April 7, 2006 
Last update January 15, 2007, 3:00 pm 
Available February 25, 2009

Why is my domain name in quarantine?
Your domain name is in quarantine because it has been deleted. Names are put into quarantine for 40 days. During the quarantine period, websites or email address attached to the names no longer work. Once the quarantine period has passed, the domain names are released and can be registered by anyone on a first-come-first-served basis.

There are 3 reasons why a domain name can be deleted:

* The domain name holder no longer wants the name. In this case, the 40-day quarantine serves as a cooling off period. The name can still be reactivated within the quarantine period if the domain name holder decides they would like to keep the name after all.
* The domain name holder has not paid the renewal fee and his registrar has been forced to delete the name because of outstanding payment. After 40 days in quarantine the domain name will be released for general registration on a first-come-first-served basis, unless the holder chooses to reactivate it before then.
* The domain name has been revoked by EURid because the domain name holder did not meet the eligibility criteria. Revoked domain names can only be reactivated by EURid.

Laatst bewerkt:
denk inderdaad vergeten rekening van domein vergeten te betalen.. wel slordig dan maar goed. *daarom heb ik de mijne ook op automatisch verlengen staan.

Virusscanners zijn te happig soms.. de site van hobbyin wordt hier ook als verdacht aangemerkt :P

Als bedrijf krijg je een hoop rare spookfacturen voor zogenaamd verleende internetdiensten. Als je niet echt veel contact met je provider (in dit geval bHosted) hebt, dan valt zo'n factuur al snel in de categorie "duistere rekeningen", komt in een bakje en wordt vergeten te betalen.

Ben benieuwd, misschien kon Marijn het succes van HC niet meer aan, klinkt wel logisch.

Maar misschien is er wel niks aan de hand:D (en anders hebben we perba nog)

Grt.

Eigenlijk kan ik het mij niet voorstellen.. kijk maar in dit topic, al 2 of drie man die vandaag wilden bestellen. Volgens mij liep die winkel nog best prima..

Ben benieuwd, misschien kon Marijn het succes van HC niet meer aan, klinkt wel logisch.

Maar misschien is er wel niks aan de hand:D (en anders hebben we perba nog)

Grt.
Veel spul van HC was ook bij RCTechnics. Als je niet zo'n haast hebt dan was HC een optie. Maar als je iets morgen nodig hebt dan is/was RCTechnics wel een uitkomst. ;)

Als bedrijf krijg je een hoop rare spookfacturen voor zogenaamd verleende internetdiensten. Als je niet echt veel contact met je provider (in dit geval bHosted) hebt, dan valt zo'n factuur al snel in de categorie "duistere rekeningen", komt in een bakje en wordt vergeten te betalen.

Van horen zeggen kan zo'n bedrijf in internet dienstverlening behoorlijk lastig doen met prijzen of meer internationaal Fee's. Hoe doen ze dat? Nou, als een onderneming een succes wordt gaan de prijzen ineen sterk omhoog bij verlenging van contracten. Een recent voorbeeld van een forum waar ik lid ben is een 'aanbod' aan de moderator om de naam (domein) over te nemen tegen forse betaling. Zijn reactie is geirriteerd 'ja dag, ik maak het forum groot en daar gaan we niet voor betalen' en terecht vind ik. Zo'n internetwinkel doet er maar verstandig aan z'n shop aan de praat te houden, maar ja...:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back