RCtechnics.eu van de baan???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik geloof eigenlijk niet dat er zo veel aan de hand is.
Ten eerst hij was nog steeds groeiende qua spul en ten 2e ik geloof ook niet dat je dan zo de site plat zou gooien. Kan je beter de boel nog voor weinig wegdoen heb je altijd nog meer dan niets verkopen.

Soms ligt een server er wel eens uit. Heb ik ook van de club site maar even later doet ie het weer.

Het is niet zo leuk voor Rctechnics Marijn om zijn zaak meteen failliet te verklaren als ie er een dagje uit ligt.

En zou eht jammer vinden als het wel zo is. Zoals gezegd HC is leuk maar heeft het even haast dan is een goeie backup (zonder backorders) wel handig.

Ons allen bekende Fortis was ook nog groeiende.. :p:rolleyes:

Domeinnamen worden niet zomaar in quarantaine gezet!
In totaal heb ik 5 domeinnamen bij dezelfde provider waarvan er de ene maand 3 en 1 maand later de andere 2 moeten betaald worden.
Paar jaar geleden betaalde ik de laatste 2 domeinnamen te laat omdat ik dacht "die factuur is al betaald". Pas 2tal weken na de 3de aanmaning werden de domeinnamen in quarantaine gezet.
Het is trouwens een heel gedoe om in quarantaine zijnde domeinnamen terug actief te krijgen. Dit zal heus pak langer duren dan een dagje.

Tsja, een betwouwbare hoster is wat duurder, maar dan krijg je netjes reminders dat je weer moet betalen, is je site snel, en wordt ie niet zomaar platgetrokken of in quarantaine gezet.

Wat is de username van rctechnics hier op het forum?

zo ver ik weet gewoon rctechnics

en ja, het zou wel enorm jammer zijn van mijn huisleverancier... snel, betrouwbaar en best redelijk geprijsd...

Als je "gisteren" op de site gekeken had dan stond er bij "nieuws"
  • Wegens omstandigheden zullen wij op vrijdag 16-01-2009 geen orders versturen.
Dus er werd "iets" verwacht ....

nou je het zegt, dat heb ik inderdaad wel gezien....maar meestal blijft de site dan wel gewoon in de lucht.

misschien inderdaad wel een verhuizing, de snelheid was nou niet echt je van het

Tsja, je zou dan verwachten dat er ook zou staan 'wegens omstandigheden kan de site niet bereikbaar zijn' ofzo..

user rctechnics wil geen PB's hier op het forum (ook wel logisch) dus we zullen moeten afwachten tot er iemand komt met meer info.

Ik zou het wel jammer vinden. Niet dat het nou zo'n dramatisch goede winkel was, maar de orders die ik er geplaatst heb zijn altijd keurig afgehandeld.

Zou het jammer vinden als zo'n winkel door HC niet meer zou kunnen bestaan..

Telefoonlijnen (spraak en fax):

Dit telefoonnummer is tijdelijk buiten gebruik, onze excuses voor het ongemak.

Zou jammer zijn idd

Ikzelf vind het wel een dramatisch goede winkel....voorzover ik Marijn heb leren kennen verwacht ik dat er een goede verklaring voor dit alles is.

Nou ja, wat ik bedoel, hij deed wat ie moest doen.. spullen werden snel geleverd etc.. maar de prijzen hadden scherper gekund. Hoe dan ook, dat wordt teveel een winkelbespreking.

Maar.. op 1 dag EN je website plat EN telefoon/fax eruit.. dat voorspelt niet veel goeds.. het 1e kan nog toeval zijn, maar de combo..

LOL ja.....
Gelukkig. Niks aan de hand dus. Ik moet nog een klap-spinnertje hebben voor mijn Salto :-)

-edit- site is ineens razendsnel. Misschien een andere provider gekregen !

Nou dat valt dan weer mee. Wel vaag dat telefoon en fax het niet doen, maar soit. Move along people, nothing more to see here... :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back